וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכינה מעמולים? הבסטיות של גל גדות בדרכן לחגוג את לידת בתה

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:44

הבסטיות של הוונדר וומן שלנו הלוא היא היולדת הטריה גל גדות, העלו כל אחת תמונה ממטוס ואנחנו יודעים בדיוק איפה הוא ינחת. וואלה! סלבס מתנת לידה

רותם סלע בטיסת אל על. מסך אינסטגרם rotemsela1, צילום מסך
בטופ של הטופ/צילום מסך, מסך אינסטגרם rotemsela1
יעל גולדמן פפר בטיסת אל על. מסך אינסטגרם yaelgoldmanpfeffer, צילום מסך
גם גולדמן בדרך/צילום מסך, מסך אינסטגרם yaelgoldmanpfeffer

לפני שבוע ילדה השחקנית האהובה גל גדות את בתה הרביעית, אורי. ואתם יודעים איך זה: אם מוחמד לא מגיע להר, ההר מגיע למוחמד. הבסטיות של השחקנית שעושה חיל כבר כמה שנים טובות בתעשיית הקולנוע ההוליוודי, רותם סלע ויעל גולדמן הן הראשונות להתייצב לביקור ראשון אחרי הלידה.

השתיים, שבטח כבר ממש התגעגעו לחברה הכי טובה, רצו לראות ולהכיר את אורי הקטנה ובעיקר גם להתאוורר קצת, עלו על מטוס והעלו כמובן סטורי משם. הן אמנם לא ציינו במפורש לאן מועדות פניהן, אבל אנחנו כבר יודעים שאת השבוע הקרוב הן יבלו עם גדות ובני משפחתה ויכירו את הרכש החדש לבית גדות-ורסאנו. אז כשתעלה תמונה משותפת שלהן אל תהיו מופתעים!

כזכור לגלגול ולירון ורסאנו בעלה, יש שלוש בנות גדולות יותר: אלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2) וכעת כאמור הצטרפה למשפחה היפה גם אורי. על בשורת ההריון של השחקנית שמענו לפני כחודשיים, בחודש מתקדם מאד יחסית, זאת לאחר שבחרה לשמור על הריונה בדיסקרטיות עד שנתפסה על חם במצלמת פפראצי באל איי, מחוץ לביתה.

וואלה! סלבס לא מבקרת חברות אחרי לידה, היא לא חושבת שתוכל לעמוד בפני גניבת חלב אם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully