וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולקאם וונדר וומן: גל גדות ילדה בת רביעית!!

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 9:25

אם חשבתם שזה שהשגרירה מספר אחת שלנו כבר לא תגלם את וונדר וומן במציאות אז הנה לכם - בשעה טובה גל גדות הביאה לעולם בת רביעית. וכבר יש לה שם! וואלה! סלבס חופשת לידה התחלנו

גל גדות ירון ורסאנו. ניר פקין
הורים ל-4 שלום!/ניר פקין

בזמן שבכל יום אנחנו שומעים על ההצטרפות של עוד מפורסמת לרשימת ההריוניות, יש כמובן את אלה שנמצאות בסוף התקופה המייגעת של תשעה חודשי ההריון ויולדות. הפעם, הגיע תורה של השחקנית ומקור הגאווה שלנו, גל גדות, כפי שפורסם לראשונה בעמוד האינסטגרם של "ערב טוב". על בשורת ההריון של גדות שמענו לפני כחודשיים, בחודש מתקדם מאד יחסית, זאת לאחר שבחרה לשמור על הריונה בדיסקרטיות עד שנתפסה על חם במצלמת פפראצי באל איי, מחוץ לביתה.

כזכור לגל ולירון ורסאנו בעלה, יש שלוש בנות גדולות יותר: אלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2) וכעת הצטרפה למשפחה היפה גם אורי הקטנה. ואיך אומרים? יצא לה טוב!

ההריון הקודם של השחקנית נחשף כשגדות הגיעה לטקס פרסי גלובוס הזהב של שנת 2021, וכולם החלו לחשוד בעקבות מה שלבשה, שכנראה נבחר בקפידה על מנת להסתיר את הבייבי באמפ. זמן קצר לאחר מכן היא כבר בישרה לכל העולם בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה עם תמונה משפחתית מתוקה והכיתוב: "HERE WE GO AGAIN".

וואלה! סלבס ניסתה פעם לתרץ את הכרס שלה כבייבי באמפ, אבל זה לא עבד. היא זלגה מכל הכיוון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully