וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו כבר אפשר לספר: גל גדות בהריון!

עודכן לאחרונה: 5.12.2023 / 9:55

השחקנית ההוליוודית גל גדות היא מתברר וונדר וומן אמיתית. בזמן שהיא עסוקה בהסברה אינטנסיבית למען ישראל, היא גם נמצאת בחודשי הריון מתקדמים ועכשיו הגיע הזמן שגם העולם ידע וישמח ביחד איתה ועם המשפחה. וואלה! סלבס פרי בטן

גל גדות בכנס התמיכה לישראל שערכה נועה תשבי./מעריב
גל גדות עם ירון ורסנו והבנות. אינסטגרם, צילום מסך
גל גדות עם ירון ורסנו והבנות/צילום מסך, אינסטגרם

הפתעה! אומנם ידענו על זה לא מזמן, אבל גם מאיתנו השחקנית גל גדות הצליחה להסתיר עד לאחרונה את הסוד ששמרה בבטנה, תרתי משמע. כמה שמחנו לגלות כי השחקנית הישראלית והייצוג הכי גדול שיצא מכאן לרחבי העולם נמצאת בחודש השישי להריון, ומצפה לילד (או ילדה) מספר ארבע ביחד עם בעלה ירון ורסנו.

כזכור, לשניים שלוש בנות: אלמה (11), מאיה (6) ודניאלה (2). ההריון הקודם נחשף כשגדות הגיעה לטקס פרסי גלובוס הזהב של שנת 2021, וכולם החלו לחשוד בעקבות מה שלבשה,שכנראה נועד כדי להסתיר את הבייבי-באמפ. זמן קצר לאחר מכן היא כבר בישרה לכל העולם בפוסט שהעלתה לעמוד האינסטגרם שלה עם תמונה משפחתית מתוקה והכיתוב: "HERE WE GO AGAIN".

כעת, וכנראה בגלל התקופה, גדות הצליחה להסתיר קצת יותר זמן את הבשורה המרגשת, אבל עכשיו כבר לגמרי אפשר לשמוח בשמחת המשפחה המתרחבת, במיוחד בימים קשים אלו שכל בשורה טובה הופכת למשמעותית אפילו יותר, בוודאי כשמדובר בתרומה לדמוגרפיה, כפי שכבר מתבדחים על הנושא ברשת.

  • עוד באותו נושא:
  • גל גדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully