וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינתה שם ועברה יבשת: השינויים המוזרים בחייה של אמבר הרד

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 16:07

נראה שסערת המשפט עם הגרוש ג'וני דפ גרמה לשחקנית האמריקאית לחולל לא מעט שינויים מפתיעים בחייה. ביניהם, שינוי שם והחלפת לוקיישן עם בתה. אז איך נקרא לה מעכשיו? וואלה! סלבס משרד הפנים

השחקנית אמבר הרד. Cliff Owen, GettyImages
איך תקראו לה עכשיו?/GettyImages, Cliff Owen

קשה להאמין, אבל חלפו להם כמעט שנתיים מאז הכרעת המשפט המתוקשר בין אמבר הרד (37) לגרוש שלה, השחקן ג'וני דפ (60). המושבעים הכריזו שהיא שיקרה והרד הפכה לאישה השנואה ביותר באמריקה. היא כמובן ירדה למחתרת, הפסיקה לעבוד לאחר שקריירת המשחק שלה עמדה בצל חייה האישיים הסוערים ונעדרה מאירועים פומביים. מאז, הספיקה כבר לחזור קצת להתמנגל, אך נראה שהשינויים הקיצוניים בחייה עוד מתקיימים - ובגדול.

החדשות על זהותה החדשה של אמבר הרד בהחלט יצרו הרבה צומי מתבקש במדיה החברתית. כעת, כשהכל לכאורה כבר מאחוריה, כך דיווחו מקורות ב-igvofficial, היא החליטה לשנות לוקיישן ויותר מזה - את שמה שכבר הפך למוכר לפחות בכל בית אמריקאי. על פי הדיווחים השונים, הרד "עזבה את הוליווד ועברה בשקט לאי מיורקה בספרד עם בתה הצעירה אונה פייג' הרד (אותה הביאה בהליך פונדקאות ב-2021), גרה בשכירות, דוברת את שתי השפות ומגדלת את בתה רחוק מכל הרעש".

בנוסף לכל זה, שינוי השם הגיע כמקור השראה לאשת המערב הפרוע שהייתה מוכרת כלוחמת באינדיאנים, קלמיטי ג'יין ולפיכך החליטה לאמץ לחיקה את השם החדש: מרתה ג'יין קנרי. התומכים הרבים (אלה שנשארו נאמנים לפחות לאחר סערת המשפט עם דפ) לא שתקו לנוכח השינויים של השחקנית והחלו בטוקבקים חמימים, כאלה שנתנו גיבוי מלא לפעולות המרעננות בחייה - כשהמטרה העיקרית שלה כרגע היא פשוט להיות אמא.

"בואו נקווה שהיא תקבל שם התחלה חדשה ותקבל את העזרה הדרושה לה כדי להפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמה. האם אין לכולנו דברים טובים יותר להתמקד בהם בחיינו מאשר לפלוט כל הזמן רשעות לכיוון מישהו שאנחנו אפילו לא באמת מכירים? זה נגמר. שני האנשים המעורבים בפועל המשיכו הלאה. גם אנחנו יכולים", קבעה אחת המעריצות. אחר מוסיף: "טוב לה. לפעמים יכול להיות שאדם טועה והציבור לא יכול פשוט להניח לו בשקט, אלא צריך לדעת שהיא אנושית ומגיע לה שקט נפשי ולשכוח מהעבר. שיהיה לה בהצלחה."

וואלה! סלבס לעולם לא תשנה כתובת. לנצח תהיה נאמנה לשוק רמלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully