וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככל הנראה מדובר בגוש סרטני": כוכבת חתונמי חושפת טלטלה שעברה

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 12:34

כוכבת חתונה ממבט ראשון, חן דריקס, שיתפה בחוויה של החיים אחרי תוכנית הריאליטי, בסיבה לפרידה מהגבר שהכירה מתחת לחופה, יוסי עזרא, וחשפה שאובחנה עם גידול סרטני. וואלה! סלבס רגע של כנות

חן דריקס. אינסטגרם, צילום מסך
יו גו גירל/צילום מסך, אינסטגרם

על הפרידה של כוכבי חתונה ממבט ראשון, חן דריקס ויוסי עזרא, שמענו עוד בחודש נובמבר האחרון. אך מסתבר שאת החדשות המטלטלות באמת מחייה הצליחה דריקס להסתיר טוב מאוד- עד עכשיו.

"לפני חודשיים עברתי טלטלה של תשעה ימים", סיפרה הכוכבת בפודקאסט של מיקי לוין ב- TMI והודתה בתהליך שנאלצה לעבור כאבים בבית השחי, בדיקות במיון וקבלת הבשורה הלא פשוטה: "ככל הנראה מדובר בגידול סרטני שיש לי באיזור החזה. קיבלתי הלם טוטאלי, הדם ירד לרגליים והתחלתי לקפוץ על הרצפה ולהתגלגל על הרצפה ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי", הודתה.

"יום אחרי כל יום הייתי אצל רופא אחר, דיברתי עם העובדת הסוציאלית כדי להכין את עצמי למה שאני עומדת לעבור. אחרי תשעה ימים- בנר השמיני של חנוכה, שעתיים לפני הדלקת הנר, אני מקבלת הודעה מהרופאה כירורג שליוותה אותי והיא כותבת לי שאין שום דבר והגוף שלי בריא ושאפילו הוא בכוחות עצמו הצליח לטפל במה שהיה לי בגוש, בדלקת הכרונית וזה היה בעצם דלקת כרונית שהם טעו והיו בטוחים שהיה מדובר בגוש".

חתונמי חתונה ממבט ראשון. קשת 12, צילום מסך
היו חמודים/צילום מסך, קשת 12

כאמור, דריקס ועזרא נפרדו כבר לפני מספר חודשים: "מהרגע שהכרנו ישנו כל לילה ביחד. לא היה לנו מקום לזוגיות, היינו חברים. ואנחנו נפגשים עם כולם ביחד. הגענו למקום שאנחנו יותר חברים והזוגיות נדחקה. הזמן עשה את שלו, שנינו רצינו מאוד שיצליח, כשהרגשנו שמשהו משתנה" שיתפה את סיבת הפרידה של השניים.

"השידורים מפסיקים והמצלמות הולכות ומפסיקים את הטיפולים עם יעל ואנחנו צריכים להתמודד לבד. לא הצלחנו לשחות יחד", אמרה. למרות שעברו רק מספר חודשים, נראה שהיא כבר מוכנה להמשיך הלאה: "החלום הוא למצוא אהבה", חתמה באופטימיות.

וואלה! סלבס עברה פרידה בגלל שהיא כל הזמן דחקה בבעיטות את האקס אל מחוץ למיטה בלילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully