וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה הקשר לוודי אלן? הצוואה של מת'יו פרי נחשפה לציבור

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 10:48

השחקן המנוח מת'יו פרי הלך לעולמו במפתיע לפני כמעט חמישה חודשים, כשהוא בן 54 בלבד. עכשיו, הצוואה שלו נחשפה, חוץ מכמה פרטים מפתיעים במיוחד, יצאו לאור גם הסכומים מנקרי העיניים. וואלה! סלבס ביד רחבה

מת'יו פרי. Getty images, עיבוד תמונה
למה דמות של וודי אלן?/עיבוד תמונה, Getty images

מותו של השחקן מת'יו פרי שלנצח יהיה צ'נדלר מ"חברים", תפס רבים בהפתעה גמורה וכלל לא מעט דרמות, בעיקר בזכות הציפייה הארוכה לתוצאות נתיחת הגופה כדי להבין מה הייתה סיבת המוות שלו. בסופו של דבר התשובות לא היו מפתיעות אך כן מאכזבות כשהתגלה שהיה מדובר במנת יתר של סמים, על אף שטען להיות פיכח בשנותיו האחרונות אחרי שנים ארוכות של מאבק בהתמכרות לסמים קשים ואלכוהול.

עכשיו, נחשפה גם צוואתו של השחקן המנוח על ידי Page Six, בתחילת השבוע האחרון (ב') ועל פי המסמכים, מי שיקבלו את עזבונו הם: הוריו, ג'ון פרי וסוזן מוריסון, אחותו למחצה קייטלין מוריסון והאקסית שלו, רייצ'ל דון.

בנוסף, את הקרן של פרי, לה קרא "אלווי זינגר", בהשראת דמותו של וודי אלן. והנכסים הפיזיים של הכוכב- נדל"ן שהשווי המוערך שלו הוא מעל למיליון דולר, ינהלו יחד חברותיו ליזה פרגסון ורובין רוזן.

פרגסון מתוכננת להופיע בבית המשפט העליון בלוס אנ'לס לבדה ב- 10 באפריל לכבוד השימוע על הצוואה. רוזן, שעתידה לנהל יחד איתה את הכספים, הספיקה כבר להגיע לשימוע אישי עוד בתחילת החודש האחרון.

וואלה! סלבס הייתה כותבת צוואה אם היה לה מה להוריש, כרגע זה מסתכם במסטיק לעוס ומנת שווארמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully