וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלומה בייבי (באמת): תגידו מזל טוב לזמר הלטיני שהפך לאבא

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 16:17

רחם בשל היה, הריון היה, שם לעובר כבר היה - כל מה שהיה חסר למאלומה היה שבתו הבכורה תצא לאוויר העולם וכך קרה. זה הזמן להגיד הייייי פאפי. אז מה השם שנבחר? וואלה סלבס! מבייצת

בשעה טובה ומוצלחת מאלומה, הזמר הלטיני האהוב והמסוקס קיבל את טייטל הכבוד באופן רשמי: אבא. את הבשורה על כך שהוא ובת זוגו האדריכלית סוזנה גומז מצפים לבת בכורה, חשף בחודש אוקטובר האחרון, בקליפ לשיר חדש בו נראה יחד עם זוגתו בבדיקות רפואיות, לצד עוד אלמנטים של הורים טו בי. אמנם ליורשת העצר הקולמביאנית היה עוד קצת זמן להתבשל ברחמה של גומז, אך נראה שמאלומי היה להוט לקבל החלטה על שמה של הבייבי שבדרך - פריס.

בפוסט חדש העלה לחשבון האינסטגרם האישי שלו, חשף בפני 63.9 מיליון (!!) עוקביו את לידת בתו הבכורה וקיבל את פניה, קבל עם ואינסטוש. "ב-9 במרץ בשעה 8:23 בבוקר נולדה אהבת חיינו פריס לונדוניו גומז", בישר הזמר והודה: "תודה לכולם על ההודעות והברכות והאיחולים הטובים". הוא לא שכח כמובן לציין את בת זוגו שהעניקה להם את התוספת המתוקה למשפחה וכתב: "סוזנה.. אהובתי: תודה שהגשמת את החלום הכי גדול שלי להיות אבא, לעולם לא אשכח את הרגע הזה. אני אוהב אתכן ?", כך סיכם וריגש במסר לבנות המשפחה שלו.

מאלומה מנהל מערכת יחסים עם האדריכלית ומעצבת הפנים מאז 2020, אך השניים מכירים אחד את השנייה מאז שהיו ילדים ועם הזמן התפתחה גם אהבה מסוג אחר, פלוס יורשת העצר החדשה שהצטרפה למשפוחה המתוקשרת.

וואלה! סלבס החליטה כבר איך תקרא לבת העתידית שלה. רמלה, על שם הפריקסה בשוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully