וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמנה לסקס: מאלומה באיחול מלוכלך לבת זוגו ההריונית

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 16:00

רמיזות מיניות ואווירה לוהטת הן משהו מאוד אופייני בכל הנוגע למאלומה. הזמר הלטיני ניצל הזדמנות נוספת להתבטא באופן שילהיב את העוקבים, הפעם בברכה לאם העתידית של יורש העצר - שהסתיימה ברמיזה למה שיתרחש מאוחר יותר בחדר המיטות שלהם. וואלה! סלבס אמצעי מניעה

חג האהבה הלועזי חל אתמול, הלוא הוא הולנטיין בו כל הלאבי דאבי יוצא מגבולות ההגיון והכיס. מי שדאג להעניק זר ורדים אדום וענק לבת זוגו ההריונית הוא מאלומה, כשכל השפע כמובן מתועד היטב בסדרת תמונות ששיתף בחשבון האינסטגרם שלו לכל 63.9 מיליון עוקביו.

הזמר הלטיני חשף את הבשורה על כך שעומד להיות אב לראשונה בחודש אוקטובר האחרון, בקליפ לשיר חדש בו נראה יחד עם בת זוגו סוזנה גומז בבדיקות רפואיות ועוד אלמנטים של הורים טו בי. אמנם ליורש העצר הקולמביאני יש עוד קצת זמן להתבשל ברחמה של האם לעתיד, אך נראה שמאלומי להוט להמשיך במלאכת היצירה - בטח כשמדובר ביום רומנטי כמו הולנטיין.

ברצף התמונות שהעלה, נראה האמן נטול חולצה מנשק את חברתו, חובק זר פרחים גדול ואת הבייבי באמפ המתקדם. לקרוסלה התווסף הכיתוב הנדוש: "♥️ולנטיין שמח♥️". ועוד הערה מינית גלויה (מדי) שלא צפינו, אך עם זאת מאוד אופיינית לזמר: "היום אני אורז אחד נוסף", בתוספת אימוג'י הריונית.

התגובות הנלהבות של העוקבות והעוקבים לא איחרו להגיע. "תארוז גם אותי", "האישה היחידה בעולם שאני מקנאה בה" וגם כאלה שניסו להרגיע את העניינים בהומור: "תן לה ללדת קודם".

מאלומה מנהל מערכת יחסים עם האדריכלית ומעצבת הפנים מאז 2020, אך השניים מכירים אחד את השנייה מאז שהיו ילדים ועם הזמן התפתחה גם אהבה מסוג אחר, פלוס כולל יורש עצר שנכיר בעוד כחודש.

וואלה! סלבס נרשמה פעם לחוג ריקודים לטיניים, זה נגמר אחרי שדרכה על מישהו למוות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully