וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סיכת החטופים: מייה שם הגיעה למסיבת האוסקר של אלטון ג'ון

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 13:11

טקס פרסי האוסקר אמש היה אמנם נטול סיכות חטופים או תמיכה כלשהי, אך מי שהגיעה לייצג אותנו בכבוד זו החטופה המשוחררת, מייה שם, במסיבת הנוצצת השנתית של אלטון ג'ון. וואלה! סלבס מרימה ראש

מייה שם במסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון, 2021. GettyImages, GettyImages
שמלה לבנה, סיכה צהובה/GettyImages, GettyImages
מייה שם במסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון, 2021. GettyImages, GettyImages
גאווה גדולה/GettyImages, GettyImages

אחרי שהתארחה בנאום של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן בוושינגטון, מייה שם, החטופה ששוחררה בנובמבר האחרון לאחר 55 ימים משבי ארגון טרור החמאס, הגיעה לשטח ההוליוודי הנוצץ. שם התארחה במסיבת האוסקר השנתית של אלטון ג'ון (ה-32 ליתר דיוק), שם ייצגה את ישראל בכבוד אחרי טקס נטול סיכת חטופים או אמירות כאלה ואחרות הקשורות למצב הרגיש בלשון המעטה במזרח התיכון.

חגיגת האוסקר של אלטון ג'ון היא מהמבוקשות והמסוקרות ביותר, גם הפעם במסיבת 2024 הזמין את מיטב האיי-ליסטס. כאלה שהגיעו לצפייה בקבלת הטייטלים החדשים בטקס הפרסים הגדול בקליפורניה ולארוחת ערב ומכירה פומבית התומכת בקרן אלטון ג'ון לאיידס. ביניהם שמות כמו הטופ מודל היידי קלום, אליזבת הארלי, פריס ג'קסון, ניל פטריק האריס, המעצבת האיטלקיה דונטלה ורסצ'ה והניים דרופינג יכול להמשיך מפה ועד הטקס הבא.

כאמור, מי שהגיעה להתחכך באבק הכוכבים זו בת הערובה המשוחררת מייה שם בת ה-21, שנחטפה בשבעה באוקטובר לאחר שבילתה במסיבת הנובה ברעים. בשמלה לבנה מעוטרת בסיכת החטופים הצהובה והמוכרת, פלאס הגבס בידה הימנית, הגיעה שם להראות נוכחות ולהעלות את המודעות לבני הערובה שעדיין נמצאים בשבי החמאס בעזה.

שם ומשפחתה נמצאים בימים אלו בארה"ב, על מנת להלעות את המודעות ולדבר על החטופים הישראלים שעוד נותרו בשבי - בביקור בניו יורק, טורונטו, וושינגטון, שם גם כאמור השתתפה בנאום מצב האיגוד של נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן.

וואלה! סלבס הוזמנה גם היא לאפטר פארטי, אך ויתרה כששמעה מה יש בתפריט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully