וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אושר כהן ומרגי הקליטו שיר, אבל אחד מהם החליט לגנוז

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 13:37

דואטים של זמרים מצליחים הם דבר מורכב ולא תמיד קל, אבל הרבה פעמים גם שווה את המאמץ שעושים הצדדים עם להיט שכולם יוצאים ממנו מרוצים. הפעם הדואט בין צמד הזמרים הלוהט לא עבר חלק, ואחד מהם החליט לגנוז אותו אחרי שכבר הוקלט. וואלה! סלבס תקליט שבור

יהונתן מרגי ואושר כהן. ראובן קסטרו / אינסטגרם, עיבוד תמונה
איזה פספוס/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו / אינסטגרם

לא מעט זמרים וזמרות השכילו להבין לאורך השנים ששיתוף פעולה מוצלח יכול להיות משתלם מאוד עבור שני הצדדים, ובעיקר עבור המעריצים. אבל להקליט דואט של שני אמנים מצליחים הוא לא תמיד דבר פשוט שיוצא מהר אל הפועל.

לוואלה! סלבס נודע כי שני הזמרים המצליחים, אושר כהן ויהונתן מרגי, הקליטו שיר ביחד ותודו שזה נשמע סופר מעניין, כשאחד מהם שר בסגנון ים תיכוני והשני זמר פופ. השניים נכנסו כאמור לחדר ההקלטות ויצאו משם עם שיר שעל פניו יכול להיות הלהיט הבא.

אממה, אין צורך שתחכו לשמוע אותו ברדיו וגם לא ברשתות החברתיות- כי לראות אור יום הוא כבר לא יזכה. "הם הקליטו יחד דואט, אבל להבנתי כהן לא ממש אהב את מה שיצא והחליט שהוא מוותר עליו", כך סיפר לוואלה! סלבס גורם המעורה בפרטים.

כזכור, בעבר סיפרנו לכם ראשונים על דואט שהיה אמור להיות בין נועה קירל ועדן בן זקן, שגם הוא נגנז לבסוף ולא יצא לפועל, כשבמקרה של צמד הזמרות הסיבה הייתה חילוקי דעות בעניין התמונות שילוו את הדואט. כעת הסיבה כאמור מעט שונה, אבל שיר משותף כבר לא יהיה.

עופר מנחם מנהל יחסי הציבור של אושר כהן מסר בתגובה: "היה איזה התחלה של משהו שלא הבשיל לכדי שיר".

מטעמו של מרגי לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully