וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין פזמון: הדרמה מאחורי הדואט של עדן בן זקן ונועה קירל

עודכן לאחרונה: 14.11.2021 / 14:19

פרסום ראשון: שתי הזמרות הגדולות ביותר בישראל היו אמורות להקליט דואט ולהצטלם לקליפ, אולם הדרישות של בן זקן גרמו, כך נראה, לביטול הפרויקט המשותף. וואלה! סלבס שולפת ציפורניים

עדן בן זקן נועה קירל. אינסטגרם, מערכת וואלה!
אבל למה, בעצם?/מערכת וואלה!, אינסטגרם

כולנו חיכינו, התפללנו וביקשנו מכל האלות כולן לספק לנו דואט נשי בועט של אמניות ישראליות. למרבה הצער, לתעשיית הבידור חוקים משלה ואנחנו כאן כדי לספר לכם שאם חיכיתם לדואט של עדן בן זקן ונועה קירל - כדאי שתפסיקו.

מקורבים לשתי הזמרות סיפרו לוואלה! סלבס שהן הקליטו שיר, אך בן זקן החליטה שהוא לא מספיק טוב עבורה והן נאלצו להקליט שיר נוסף. לאחר שהסינגל החדש הוקלט ואושר, הגיע שלב הצילומים של השתיים.

כיאה לשיתוף פעולה כל כך לוהט, צוות ההפקה שכר את שירותיו של גרפיקאי ישראלי שחי בלוס אנג'לס ונחשב לאחד מהמובילים בעולם בתחומו.

נועה קירל. אינסטגרם, צילום מסך
נועה קירל/צילום מסך, אינסטגרם
עדן בן זקן Mori. אינסטגרם, צילום מסך
עדן בן זקן Mori/צילום מסך, אינסטגרם

תמונות של השתיים נשלחו לאיש המקצוע, כאשר התוצאה הסופית הייתה אמורה להיות רכיבה משותפת על טיל כאשר קירל יושבת מקדימה ובן זקן מאחוריה.

מי שפחות התחברה לקונספט היא בן זקן, שביקשה להיות מקדימה - וכך קרה. הגרפיקאי החליף ביניהן, אבל התוצאה הסופית לא מצאה חן בעיני הזמרת שביקשה צילומים חדשים. בשלב הזה, כך נודע לוואלה! סלבס, אנשי הצוות שהיו מעורבים בפרוייקט, לא ברור מאיזה כיוון, חישבו מסלול מחדש והחליטו שעם כל הכבוד, ויש כבוד- לא יהיה פזמון. תרקדו!

מטעמן של עדן בן זקן ונועה קירל לא נמסרה תגובה.

וואלה! סלבס לא הקליטה שיר כבר שני עשורים כי שום אולפן הקלטות בארץ לא בנוי למידותיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully