וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה את חושבת לעצמך?!" :אושיית הרשת פרסמה מוצר וחטפה אש מהעוקבים

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 12:51

אושיית הרשת שירן כדר מילר, הידועה בכינויה שירנקה, חטפה אש מהעוקבים אחרי שפרסמה בקבוק שתייה שעולה 200 ש"ח. ומה היה לה להגיד בנושא? וואלה! סלבס ארגזים

שירן כדר מילר. אינסטגרם, צילום מסך
שירן כדר מילר/צילום מסך, אינסטגרם

השיח סביב אושיות הרשת והדברים שהן מפרסמות מאז ומתמיד היה נושא לדיון, ובשבועיים האחרונים עלה שוב לשיח אחרי "נאום המוכרניות" של טהוניה רובל, שהתלוננה על כך שחברות גדולות בוחרות לקחת אושיות רשת שמוכנות לפרסם "מוצר שעולה אלף ש"ח ושווה מאה ש"ח", כך לדבריה. נראה שמדי פעם נחצה גבול גם עבור העוקבים, שנהיו ביקורתיים יותר כלפי אותם שיתופי פעולה שמגיעים לעיתים למחירים מפוקעים.

והפעם על המוקד: אושיית הרשת שירן כדר מילר, אשתו של השף עומר מילר הידועה בכינויה שירנקה, שחטפה ביקורת אחרי שפרסמה בקבוק שתייה שעולה לא פחות מ-200 ש"ח. מילר, שהחלה את דרכה כסטייליסטית ובשנים האחרונות עוסקת בעיקר בעבודה באינסטגרם וברשת, ערכה אתמול (שבת) סשן שאלות- תשובות עם העוקבים ובחרה להעלות שאלה ביקורתית במיוחד שהופנתה כלפיה לגבי אותו הבקבוק: "מה את חושבת לעצמך שאת מפרסמת בקבוק שתייה ב-200 ש"ח?!".

שירן כדר מילר חוטפת ביקורת. אינסטגרם, צילום מסך
מחיר לגיטימי?/צילום מסך, אינסטגרם

ומה היה לה להגיד להגנתה? "אני בשמחה אגיד מה אני חושבת לעצמי: יש לי גוף אחד ואני ממש רוצה לדאוג לו. אני לא מכניסה לגוף שלי חומרים רעילים לא איכותיים וחבריהם. בקבוק שתיה בשבילי זה מוצר סופר שימושי אני כל היום איתו ושותה ממנו. זה מוצר איכותי ועמיד ובטוח יותר חסכוני מלקנות 3-4 בקבוקים בשנה שנשברים ונהרסים כי הם פשוט מעפנים. כל אחת והבחירה שלה. זאת הבחירה שלי ואני ממש שמחה וגאה לעבוד ולקדם את המותג הזה".

וואלה! סלבס שותה ישירות מים מהברז, ונהנת מהטעם הנהדר של האבנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully