וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינג בלינג: מייסון דיסיק בתיעוד נדיר ועם תכשיטים יקרים מאוד

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:56

בנם של קורטני קרדשיאן וסקוט דיסיק,מייסון דיסיק, אמנם לא מרבה להופיע ברשתות החברתיות או בתוכנית הריאליטי המשפחתית, למרות שראינו את הלידה שלו משודרת הרבה לפני אליקו ולירז, אבל זה לא אומר שקלואי קרדשיאן לא תדאג לתיעוד חדש שלו. וואלה! סלבס דודה שרופה

מייסון דיסיק/אינסטגרם צילום מסך

בפעם האחרונה שעלה שמו של מייסון דיסיק, בנם של כוכבי הריאליטי סקוט דיסיק וקורטני קרדישאן, עלה לכותרות הוא חגג בר מצווה כשרה והוכתר במדורי רכילות רבים ברחבי הארץ כ"אחד משלנו". חוץ מזה, מאז שהוא הצליח להביך את המשפחה בעזרת לייב באינסטגרם, הנער הצעיר קצת נעלם והפרופיל הציבורי שלו ירד.

מזל שיש את הדודה השרופה, כוכבת הריאליטי קלואי קרדישאן, שדאגה לתת לנו הצצה לא רק לכמה שהוא הספיק כבר לגדול, אלא גם לסטייל היוקרתי והנוצץ שלו.

בסרטון שהעלתה הכוכבת לסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, דיסיק הצעיר השוויץ בתכשיטי ה-"Chrome Hearts" הזהובים שלו. אם זה לא מספיק, הילד לבש ג'ינס מכף רגל ועד ראש, כולל חגורה שהגיע עם אבזם ענק שלא יבייש קאובויי סטריאטיפי בסרט מערבון ישן.

כאמור הנער המתבגר הצליח להביך את בני המשפחה שלו ברשתות החברתיות לפני כמעט ארבע שנים, אך מאז הוא לא טרח להגביר את הנוכחות הוירטואלית שלו. אז מה הדבר הכל כך נורא שהוא עשה?

כשהיה בן 10 בלבד, פתח מייסון חשבון אינסטגרם ללא אישור ההורים שלו ועלה לשידור חי בו ענה על שאלות שונות של הגולשים, מה שחשף לא מעט סודות על המשפחה כמו על מערכת היחסים של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט בזמנו. לא הרבה אחר כך אביו כבר דאג להרחיק אותו מהאפליקציה.

וואלה! סלבס רגילה להביך את המשפחה של בכל ערב חג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully