וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תיאוריית הכפילה: דודה של קייט מידלטון מדבר בבית האח הגדול

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 10:53

פפראצי ראשון מאז האשפוז של הנסיכה גרם לעוקבים המודאגים להציף את הרשת בתיאוריות הזויות על מצבה. כעת, דוברו של הנסיך פוצה פה אבל לא רק - גם הדוד של קייט נכנס לבית 'האח הגדול' ולא חסך במילים. וואלה! סלבס פה גדול

קייט מידלטון. אינסטגרם רשמי, צילום מסך
מתגעגעים מדי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי

ההחלמה המסתורית של נסיכת וויילס, קייט מידלטון ממשיכה לסקרן (ובצדק) את חובבי בית המלוכה המודאגים. רק בתחילת השבוע פורסמה סוף סוף תמונה ראשונה של קייטי מאז האשפוז בעקבות ניתוח בטן מתוכנן שעברה בינואר 2023. בפפראצי המדויק תועדה יושבת לה ברכב לצד אמה בנסיעה סמוך לארמון וינדזור. מהר מאוד התפתחה תיאוריה הזויה ברחבי הרשתות, שבמרכזה עומדת הטענה כי מדובר בכפילה של הנסיכה שנשלחה למשימה החשאית כדי להרגיע את הרוחות לגבי מצבה הבריאותי.

כעת, בעלה הנסיך וויליאם סוג של מחליט לשבור שתיקה בכל הנוגע לתיאוריות הקונספירציה סביב ההחלמתה של קייט. "ההתמקדות שלו היא בעבודתו ולא במדיה החברתית", מסר דובר הנסיך מוויילס ל-people. הצהרה שמגיעה כאמור לאחר אינספור תגובות דאגה על כך שמידלטון לא נראתה בפומבי מאז אשפוזה.

בנוסף, גארי גולדסמית' (58), דודה של מידלטון נכנס לגרסת הויאיפי הבריטית של תכנית הריאלטי "האח הגדול", שם סירב לחלוק יותר מדי פרטים על אחייניתו אך אישר שהיא אכן בידיים טובות על רקע ההחלמה המתמשכת. "מכיוון שהיא לא רוצה לדבר על זה, הדבר האחרון שאני הולך לעשות הוא לדבר על זה", אמר דיירי הבית. עם זאת הדוד ציין שהוא בקשר עם אמה של קייט ואחותה פיפה מידלטון ואישר שהיא מתאוששת ומקבלת את "הטיפול הטוב ביותר בעולם" וייקח לה עוד קצת זמן להיפגש אך יתראו בחג הפסחא.

ארמון קנסינגטון תיאר בעבר את ההליך של הנסיכה כמתוכנן, אם כי מקורות אמרו ל-pagesix שאפילו עוזריה הקרובים ביותר לא ידעו על כך .בין היתר הארמון שיתף בחודש שעבר כי הנסיכה בת ה-42 "מסתדרת היטב", אך סירב לחשוף כל מידע נוסף וזאת מתוך כבוד לפרטיותה וללוח הזמנים שלה, שלפיו אמורה לחזור לענייני המלוכה הציבוריים רק לאחר חג הפסחא שחל ב-31 במרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully