וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

50 גוונים של לבן: השחקנית דקוטה ג'ונסון התארסה לסולן קולדפליי

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 10:17

אחרי שש שנות זוגיות, השחקנית ההוליוודית קיבלה בשושו הצעת נישואין מבן זוגה, כריס מרטין. האם האקסית גווינת' פאלטרו נתנה את ברכתה? כל הפרטים. וואלה! סלבס מפיקת אירועים

דקוטה ג'ונסון וכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי. מסך אינסטגרם dakoholicofficial, צילום מסך
דקוטה ג'ונסון וכריס מרטין, סולן להקת קולדפליי/צילום מסך, מסך אינסטגרם dakoholicofficial

רק אתמול סיפרנו לכם על הראיון של כוכבת "50 גוונים של אפור", דקוטה ג'ונסון, שם סיפרה על הקשר הקרוב עם ילדיו של בן זוגה, סולן להקת 'קולדפליי', כריס מרטין. השניים מנהלים זוגיות יציבה כבר שש שנים, מאז 2017, שנה לאחר גירושיו המתוקשרים לשחקנית ואם ילדיו, גווינת' פאלטרו.

כעת נודע על פי דיווחים ב-mirror, כי הסולן האהוב עשה את המהלך המצופה, שלף טבעת והציע נישואין לשחקנית ההוליוודית. הצעה שמגיעה כמובן בגיבוי מלא, כשקיבלה את ברכתה של האקסית פאלטרו וילדיו אפל (19) ומוזס (17). "בני הזוג התארסו לפני זמן מה ושמרו על הידיעה בפרטיות. אבל עכשיו הם כבר לגמרי פתחו על זה עם המעגלים הקרובים שלהם", מספר מקור לאתר. ומוסיף: "הם היו מרותקים זה לזו מהיום הראשון, כך שלעשות את הצעד הבא הזה היה בלתי נמנע. הם לא ממהרים לתכנן את החתונה אבל פשוט נהנים להפוך את המחויבות שלהם לרשמית".

ג'ונסון נראתה עונדת טבעת אזמרגד ירוקה על הקמיצה (המוכרת כאצבע אירוסין), ביום הולדתה ה-34 בלוס אנג'לס בחודש אוקטובר האחרון, אך שום הוכחה ודאית לא עלתה עקב ענידת היהלום. הניוז המשמחים הללו מגיעים רגע אחרי ראיון אינטימי של השחקנית ל'באסטל', שם נפתחה בכנות מרבית על הקשר עם משפחתה הביולוגית, משפחתו של מרטין והאהבה האמיתית שלה לילדיו, "אני אוהבת את הילדים האלה כאילו החיים שלי תלויים בזה. בכל ליבי".

בין היתר הודתה שהיא "באמת רוצה לחוות" אמהות ולגמרי פתוחה לרעיון ולכל מה שיש לחיים להציע."ובמיוחד בהיותי אישה, אני אומרת: איזה דבר קסום לעשות. איזו חוויה מטורפת, קסומה, פרועה. אם זה אמור לקרות לי, אני לגמרי מתה על זה. אנחנו לא פה הרבה זמן, אז אם אני אמורה להיות אמא, תביאו לי את זה"

וואלה! סלבס מבריזה סדרתית ממסיבות רווקות, אין לה עצבים לממן טעויות של אחרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully