וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפההה עליהם: דקוטה ג'ונסון לא מתקשה להיות אם חורגת

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 14:24

להיכנס למשפחה שהתפרקה זה כנראה לא הדבר הכי פשוט עבור כל אחד. עם זאת, ג'ונסון הצליחה ליצור קשר אמיתי את ילדיו המשותפים של בן זוגה, כריס מרטין וגרושתו השחקנית, גווינת' פאלטרו. מה סיפרה על הקשר הקרוב? וואלה! סלבס אמהית

סיפורי אקסים ואקסיות רעילים שלא עפים על הקשרים החדשים בחייהם לא חסר, אך לא זה המקרה של דקוטה ג'ונסון. השחקנית ובן זוגה סולן להקת קולדפליי כריס מרטין (47), שכזכור היה נשוי לשחקנית גווינת' פאלטרו (51), עמה הביא שני ילדים, עד פרידתם בחודש מרץ 2014. מאז הרבה מים עברו בנהר, כאמור ג'ונסון נכנסה לחייו של הסולן והצליחה להוכיח שלגמרי אפשר להיות בסטי של האקסית מבלי לעורר שמועות או שערוריות מיותרות.

עם שנות הזוגיות יפות, דקוטה ג'ונסון אימצה לחלוטין את היותה דמות אם חורגת לאפל בת ה-19 ומוזס בן ה-17, ילדיו של מרטין ופאלטרו. כעת בראיון חדש כחלק מקידום סרטה החדש "Madame Web" , היא מספרת ל- bustle על הקשר המיוחד שהתהווה עם הזמן בינה לבין משפחתו של הסולן: "אני אוהבת את הילדים האלה כאילו החיים שלי תלויים בזה. מכל הלב".

לטענת הכוכבת בת ה-34, לא מחייב שלאנשים יהיה קשר דם כדי להיות משפחה. "גדלתי במשפחה שהייתה כל כך גדולה ואני פשוט מאמינה באמירה 'דם סמיך ממים'", הסבירה והוסיפה: "האמירה בפועל היא 'דם הברית סמיך יותר ממי הרחם', מה שאומר שהקשרים עם אנשים שאתה בוחר יותר מוצקים ויציבים מהקשרים לאנשים שאתה בעצם נולד להם". וואלה אהבנו.

בהמשך ג'ונסון ציינה שמשפחה שבוחרים יכולה להיות חשובה באותה מידה, אם לא יותר. "יש לי ארבעה אחים ושתי אחיות. שתי האחיות שלי לא קשורות זו לזו בדם, אבל הן אחיות והן קוראות אחת לשנייה אחיות והן תמיד ביחד. ושני האחים הגדולים שלי לא קשורים זה לזה בדם. והם אחים", הסבירה השחקנית. "לא משנה כמה זה דפוק, או מי נמצא בגמילה, או מי לא מדבר עם מי, או מי מתגרש ממי, אנחנו משפחה. ואנחנו תמיד נהיה משפחה", מסכמת ולא שוכחת להדגיש שהקשר שלה עם ילדיו של מרטין ופאלטרו בא באופן טבעי ומרגיש מאוד כן ואותנטי.

וואלה! סלבס הבריחה את האבא החורג שלה בגיל 12, היא לא חיבבה את יכולות הבישול שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully