וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"את מרגישה כמו שורדת?": לינדזי לוהן הותקפה עם שאלה לא צפוייה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 10:07

השחקנית לינדזי לוהן עברה לא מעט דברים לא פשוטים במהלך החיים שלה, שכללו תהילה שקשה לתפוס בכלל, מגיל צעיר מאוד. למרות התהפוכות היא הצליחה להתמודד עם הכל, אך לא ציפתה לשאלה הזאת. וואלה! סלבס בינה

השחקנית לינדזי לוהן הספיקה לחוות המון ב- 37 שנות חייה- מכוכבת הוליוודית צעירה ומצליחה, לצעירה שנשפטת ל- 90 ימי מאסר בגין גניבה ועד אישה בוגרת שמצאה את אהבת חייה, באדר שאמאס, והיום היא כבר אמא לבן בכור שמתגוררת בדובאי, הרחק מכל תעשיית הבידור שהביאה אותה לשפל קשה.

כנראה שנים של ריפוי עשו את העבודה כי לאחרונה חזרה לוהן להוליווד, כיכבה במספר סרטים של נטפליקס ובנוסף היא גם הכריזה על יציאתו של "שישי הפוך 2". אחד מהפרויקטים של ענקית הסטרימינג, "Irish Wish", הפך זמין לצפייה רק לא מזמן, מה שאומר שאנחנו זכינו לראות את הכוכבת קורנת בפרימיירה המרגשת.

כחלק מהראיונות שקיימה באירוע שהתקיים אתמול (ד'), שוחחה השחקנית גם עם אתר הרכילות PageSix, תחילה נשאלה על החיים החדשים שלה בתור אם טריה: "זה כל מה שרציתי ויותר, זאת הברכה הכי גדולה בעולם ואני מלאה בהוקרת תודה כל יום. אני נהנת כל כך". השיבה לוהן.

אך השאלה הבאה תפסה אותה לא מוכנה: "אני אוהבת אותך כי אני מרגישה שאת שורדת", אמרה המראיינת והמשיכה: "ככה את מרגישה? כי באמת עברת הכל". למרות השוק שניסתה השחקנית להסתיר, לקח לה רגע לפני שהגיבה.

"אני מרגישה המון הכרת תודה כי אני חושבת שקיבלתי כל כך הרבה תבונה מהדברים שעברתי ושאני לא יכולה לחכות לחלוק את זה עם האנשים שאני אוהבת, מה שאני גם עושה כל יום. וגם עם הבן שלי כשהוא יגדל קצת", חתמה את התשובה הפוליטית.

וואלה! סלבס אוהבת לחלוק את חוכמת החיים שלה, שמתבטאת בעיקר במציאת מקומות זולים לאכול בהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully