וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היי מאמא: לינדזי לוהן בתמונה ראשונה אחרי הלידה

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 17:03

אחרי שהביאה לעולם את את בנה הבכור, השחקנית לינדזי לוהן העלתה תמונה ראשונה והרימה לגוף שלה, שמחלים אחרי ההריון והלידה. וואלה! סלבס Cool Mom

בשנים האחרונות השחקנית לינדזי לוהן הורידה פרופיל בצורה משמעותית, ועזבה את ארצות הברית כדי לגור עם בעלה, באדר שאמאס, בדובאי. נראה שהמרחק, השקט וחיי המשפחה עושים איתה רק חסד. עכשיו, אחרי שילדה את בנם הבכור, משתפת לוהן לראשונה בתמונה שלה.

בפוסט שהעלתה לוהן לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה בתחושות שלה: "אני כל כך גאה במה שהגוף הזה הצליח לעשות וליצור במהלך חודשי ההריון. ועכשיו, ההחלמה". לא קשה לפספס את החיוך העייף אך מרוצה שמרוח לה על הפרצוף, והוא מאוד מובן כשהיא מספרת על חווית האמהות עד עכשיו: "זה האושר הגדול בעולם".

מטעמה של הכוכבת נמסר שהילד נולד ב-17 ביולי מה שאומר שהשחקנית ילדה לפני כמעט שלושה שבועות בדובאי, לא רחוק מהבית בו היא מתגוררת בימים אלה יחד עם שאמאס. השם שהשניים בחרו לרך הנולד הוא לואיי (Luai), וממשפחת לוהן נמסר שהם "מאושרים עד השמיים" ומאוהבים בתוספת החדשה למשפחה.

רבים ברחבי העולם שמחים בשמחתה של לוהן, בעיקר אחרי כל הקשיים שעברה במהלך השנים. אחת מהם היא השחקנית, ג'יימי לי קרטיס, שכיכבה לצידה בסרט Freaky Friday בו גילמה את אמה.

קרטיס היא כנראה מהשחקנים האלה שלוקחים את התפקידים אותם הם מגלמים מאוד ברצינות, גם שנים אחר כך, ובברכה שפרסמה לכבוד לוהן כתבה: יום שני קסום! הבת שלי מהסרט הפכה אותי לסבתא מהסרטים". אך ברכה בלבד לא הספיקה כדי להביע את שמחתה מהמאורע המרגש, בנוסף למילים היפות שכתבה, האמא מהסרטים שלחה גם מספר ספרי ילדים.

הקרבה של השתיים אחרי כל כך הרבה זמן היא לא מקרית בכלל. במאי האחרון הורכז על צילומים לסרט ההמשך ל- Freaky Friday, בו שתיהן ישחקו את הדמויות ששיחקו בסרט המקורי.

וואלה! סלבס מחכה להיות אמא רק בשביל להביך את הילדים שלה מול הקראשים שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully