וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"העמוד שלך הפך ל- 99% מכירות": מעיין אדם מגיבה לביקורת

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 19:24

לא מעט דובר בימים האחרונים על אושיות רשת המוכרות מוצרים באינסטגרם, ושוב צפה הביקורת המוכרת על כך שהרשת החברתית הפכה להיות למרכז קניות אחד גדול. כעת מעיין אדם מגיבה לביקורת שהופנתה כלפיה בנושא מאחת העוקבות. וואלה! סלבס מוכרנית

מעיין אדם על התכנית לעתיד/אינסטגרם

בימים האחרונים הרשת סערה במיוחד אחרי שהדוגמנית טהוניה רובל העלתה מונולוג זועם כלפי חברות הבוחרות לקחת לעבודה רק משפיעניות, מה שפוגע לטענתה בעבודתה. הדיון הנטחן בנושא ניצת מחדש, ועורר שוב את התהיות האם האינסטגרם הפך להיות מרשת חברתית חביבה למרכז קניות אחד גדול ולא אמין במיוחד. נראה היה שיש משפיענית חזקה אחת בתחום שנמנעה מלהגיב, עד היום כשהביקורת הופנתה כלפיה ישירות.

אשת התקשורת ואושיית הרשת מעיין אדם נחשבת לאחת מהאושיות החזקות בתחום, כשעד לא מזמן עבדה גם היא עם שיתופי פעולה שונים בעמוד האינסטגרם שלה שהומרו לאחרונה לפלטפורמת מועדון הצרכנות החדש שהקימה. במהלך שאלות תשובות שעשתה בעמוד האינסטגרם שלה היא את הביקורת הבאה: "מבאס שהעמוד שלך הפך ל-99% מכירות". אדם לא נשארה חייבת כמובן, והגיבה באריכות לאותה עוקבת.

"הקמתי מועדון צרכנות וזה ענק ומשמעותי ובחזון שלי הוא יהיה גדול ומשפיע ויקל על משקי בית רבים וזה יהיה עיקר הפעילות שלי בשנה ובשנים הקרובות, להקים ולגבש אותו עד שהוא יהיה עצמאי", הסבירה אדם והמשיכה: "אני לגמרי אבין מי שזה לא מעניין אותה, וקהלים בוודאי יתחלפו, חלק יפסיקו לעקוב וחלק יגלו את הערך והיתרונות ויצטרפו והכל בסדר. באותה מידה מקבלת הודעות מנשים שמאוד שמחות ומודות על ההקמה. אבל אם זה מבאס לך לכי למקום שיש לך נעים במקום לבאס אותי".

מעיין אדם מגיבה לביקורת על עמוד האינסטגרם שלה. אינסטגרם, צילום מסך
מעיין אדם מגיבה לביקורת על עמוד האינסטגרם שלה/צילום מסך, אינסטגרם

בהמשך, כשנשאלה על ידי עוקבת אחרת לגבי מועדון הצרכנות שלה והאם הוא משתלם גם עבורה, סיפרה אושיית הרשת על החזון שלה והתכניות לעתיד: "MAMI הוא לא מודל עסקי משתלם, אף סטארט אפ בהתחלה שלה הוא לא. שמתי שם את הבית שאולי הייתי יכולה לקנות. זה חזון, זה אמונה. בסוף זה יכול להיות מאוד משתלם, אמן ואעשה אקזיט עוד כמה שנים. או שכן, או שלא. רציתי לגדול אז הייתי צריכה להשקיע בזה, זה לא משתלם לי, זה כרגע עולה לי הרבה כסף".

בנוסף כתבה: "כסף הוא לא המטרה הוא האמצעי. המטרה היא לעשות משהו גדול ומשמעותי. אמן שיהיה אקזיט בסוף אבל אף אחד לא מבטיח את זה, אני מאוד שמחה על המהלך, מוצפת אנדרלין, קופצת מהמיטה מהתרגשות בבוקר, זה מה שהייתי צריכה".

וואלה! סלבס חשבה על מיזם חדשני במסגרתו היא תרוויח כסף מבלי לצאת מהמיטה. הבעיה היחידה שהיא לא מצאה משקיע שיתמוך בעניין.

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully