וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן המאמא שלו: צפו בג'יי לו ובן אפלק מנקים אחריהם בקולנוע

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 12:56

לרוב האנשים שיגיעו לבית הקולנוע, ככל הנראה לא יזיז להשאיר אחריהם שאריות פופקורן וכוסות ריקות. אך לא זה המקרה של ג'ניפר לופז ובן אפלק שלא התביישו לנקות אחריהם בסיום הדייט - צפו. וואלה! סלבס פשוטת עם

ג'ניפר לופז ובן אפלק. מסך אינסטגרם johnjlover, צילום מסך
פשוטים ומנומסים/צילום מסך, מסך אינסטגרם johnjlover

תאמינו או לא, את יום שני האחרון בילה הפאוור קאפל האהוב, ג'ניפר לופז ובן אפלק בדייט מחוץ לבית, בלוקיישן ובבילוי הכי עממי שיש - ערב סרט. הזוג שחזר זו לזרועות זה ונישא בשנת 2022 החליט לשדרג את השגרה השבועית שלהם ויחד הגיעו להקרנת הסרט "חולית 2" בכיכובה של זנדאיה וטימות'י שאלאמה (בין היתר הבויפרנד החדש של קיילי ג'נר). כל זה במקביל להתעסקות של הזמרת הלטינית בימים האחרונים בקידום הסרט התיעודי החדש שלה באמזון, "סיפור האהבה הגדול שמעולם לא סופר".

בסיום הסרט בתאטרון בלוס אנג'לס, מנומסים מתמיד וכאחד האדם, הופתע הקהל באולם לראות את השניים עושים את הפעולה הכי נורמטיבית - כשהם מנקים אחריהם את סביבת המושבים בהם התיישבו לצפות.

בקטע הוידאו הקצר שתועד בלייב ועלה על ידי הצופים הנוספים באולם לרשתות החברתיות, נראה הזוג בלבוש נוח, מחזיקים את כוסות השתייה וקופסת הפופקורן הגדולה ותוך כדי מסדרים את מקומותיהם כפי שקיבלו אותם. המעריצים כמובן מיהרו לחלוק את הפרגון וההרמות לנוכח המראה של ג'יי לו האגדית לצד אפלק עושים פעולה שלא כל כך מובנת מאליה ביחס לרמת הפרופיל הגבוהה הנלווית לשמם.

"כבוד לאסוף את הדברים שלהם ולנקות את הספה ?", כתב אחד המשתמשים בסרטון שעלה לטוויטר. בעוד אדם אחר הוסיף: "כל כך הרבה אנשים פשוט משאירים את האוכל והמשקאות שלהם מאחור במקומות ציבוריים כאלה, זה מגעיל. כל הכבוד להם ??."

ובכל זאת, לא כולם אהבו את פרסום הסרטון וחלק ממעריצי הכוכבת ציינו שמדובר בהפרת פרטיותם של בני הזוג ברגע אישי של חייהם הפרטיים. " פשוט קשה להתנהל בשגרת היומיום שלך תוך כדי שאנשים זרים שמשתוקקים לתשומת לב נוספת בפלטפורמות חברתיות מצלמים אותך", כתב בביקורת אחד המשתמשים, כשבמקביל מבקר אחר הציע להשתמש בחוק היפני למצלמות בטענה ש"מטורף איך אתה יכול פשוט לצלם מישהו שמתעסק בדברים שלו ומפרסם את זה באינטרנט כדי שמיליונים יתקשרו איתו".

וואלה! סלבס יצאה לכמה דייטים עם הסדרן באולם 3, בתמורה הוא דואג לה לבמבה נוגט קפואה בחינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully