וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדתי את אהבת חיי": ג'יי לו חושפת מה עברה בפרידה הראשונה מבן אפלק

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:09

בטיזרים לסרט תיעודי חדש חושפת הזמרת הלטינית פרטים חדשים על מערכות היחסים בעבר, "לא מכות, אבל עברתי דברים לא נעימים". והתחושות שליוו אותה בסגירת הבאסטה עם בן אפלק בסבב הראשון. וואלה! סלבס עדיין בבלוק

פרויקט דוקומנטרי חדש בשווי 20 מיליון דולרים חושף בפנינו צד נוסף של ג'ניפר לופז (54), בו חושפת מערכות יחסים פוגעניות מהעבר בסרט החדש ""The Greatest Love Story Never Told. אם יש מישהי שיכולה לדבר מפה ועד שנה הבאה על מערכות יחסים זו כנראה הזמרת, שכזכור הפכה למומחית לאירוסין וביטולם מספר פעמים במהלך חייה.

"היו אנשים בחיי שאמרו 'אני אוהב אותך' ואז לא עשו דברים שתואמים למילה אהבה. את צריכה להגיע לשפל ולמצבים כל כך לא נוחים וכל כך כואבים שאת סוף סוף אומרת 'אני לא רוצה את זה יותר', מספרת לופז בטיזרים החדשים לסרט התיעודי. כדי לחזק את טענותיה היא משתפת בכך שאם בתה הייתה חווה התנהגות דומה, היא ככל הנראה הייתה אומרת לה לעזוב הכל, אך המצב אצלה היה שונה, "מעורפל ומסובך".

האושיה הלטינית אמנם לא חושפת שמות של אקסים, לכן כל מה שנותר הוא להתחיל במשחק ניחושים חביב. רעיון הסרט מתמקד בין היתר בחוסר הבטחון של כוכבת העל מאחורי סיפורי האהבה שלה והקריירה המצליחה. "להיזרק ולהיות מטופלת ככה זה לא כיף. אף פעם לא הייתי במערכת יחסים שבה חטפתי מכות, תודה לאל, אבל ללא ספק עברתי כמה דברים לא נעימים", משתפת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
ג'ניפר לופז ובן אפלק גלובוס הזהב. gettyimages, GettyImages
"הלב שלי נשבר"/GettyImages, gettyimages

כזכור, ג'ניפר חולקת את ילדיה התאומים מקס ואמה, בני ה-16, עם הבעל לשעבר, הזמר מארק אנתוני. היא הייתה נשואה בעבר לאוהאני נואה ב-1997 ולכריס ג'אד ב-2001 והייתה ברומנים מתוקשרים עם דרייק, שחקן הבייסבול אלכס רודריגז ורקדן הליווי שלה קספר סמארט. כידוע ג'יי לו נשואה היום לשחקן בן אפלק (51). סיפור האהבה של השניים החל בשנת 2002, שם זכו לכינוי 'בניפר', התארסו בשנה שלאחר מכן אך נפרדו ב-2004, כמה שעות לפני החתונה. מאוחר יותר חזרו זה לזרועות זו ביולי 2021 והתחתנו שנה לאחר מכן.

לפי "פיפל", לופז חשפה שאפלק לא שש במיוחד להופיע בסרט התיעודי שלה ובכל זאת מן המתבקש שייקח חלק: "החלק המפחיד השני היה שאני מביאה לתוכו את בעלי, שהיה סוג של המשתתף הסרבן, המשתתף השקט".

אחד החלקים המעניינים ביותר הוא הרגע בו ג'יי לו משתפת בכנות על הכאב שליווה אותה בתקופת הפרידה מאפלק בצעירותם. "בן ואני נפרדנו שלושה ימים לפני החתונה שלנו והתפוררנו תחת הלחץ. את חושבת שאת בסדר אז את מתנערת מזה. הלב שלי נשבר כשאיבדתי את אהבת חיי, החבר הכי טוב שלי, ולא יכולתי לדבר על זה כל כך הרבה שנים וזה היה החלק הכי קשה", חושפת.

וואלה! סלבס התחילה לצלם סרט תיעוד על חיי האהבה שלה, עד שהבינה ששום אקס לא רוצה קשר איתה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully