וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נחה לרגע: מה הסיבה בגללה טיטי איינאו הגיעה עד הכנסת?

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 8:56

כיאה למלכת יופי, ממשיכה טיטי לשמש דוגמא ומופת במערך ההסברה הבינלאומי. הפעם לקחה את רגליה והגיעה למיקום חם במיוחד, משכן הכנסת. וואלה! סלבס קווין

טיטי איינאו מתראיינת לפוקס/Fox News צילום מסך

מלכת היופי במיל' טיטי איינאו ידועה לא רק בשל יופיה, אלא גם ביכולת הוורבלית שלה. הבוקר הגיעה למשכן הכנסת בירושלים, כדי להנחות את פאנל הנשים בהסברה הבין לאומית.

כזכור, איינאו התראיינה ללא מעט כלי תקשורת מקומיים ובינלאומיים במהלך החודשים האחרונים, מאז החלה המלחמה בעזה. הראיון הזכור ביותר של הדוגמנית היה לרשת פוקס ניוז בתחילת המלחמה, בו הצליחה לזעזע את המראיין בתיאורי הזוועות של השבעה באוקטובר, "איך העולם יכול לתמוך במעשה השטני הזה?", זעקה אז בראיון מרגש ומעורר גאווה.

טיטי איינאו ואביה של החטופה נועה ארגמני במשכן הכנסת. יח"צ,
לצד יעקב ארגמני, אביה של החטופה נועה ארגמני/יח"צ
טיטי איינאו וחברת הכנסת פנינה תמנו שטה. יח"צ,
האיחוד: טיטי וח"כ פנינה תמנו-שטה/יח"צ

מי שעוד נכח בכנסת הבוקר ואיתו נפגשה הדוגמנית, היה יעקב ארגמני, אביה של החטופה נועה ארגמני, שהפכה בעל כורחה לאחד מהסמלים הזכורים ביותר מאותה שבת ארורה בעקבות תמונות האימה לאחר מסיבת הנובה ברעים. מי שעוד לקחה חלק בפאנל ההסברתי, הייתה מיה רגב שבעצמה נחטפה ושוחררה משבי החמאס אחרי 54 ימים. הכנס אורגן על ידי חברת הכנסת ויו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושווין מגדרי, פנינה תמנו-שטה, איתה הספיקה לחלוק סלפי חמוד למזכרת.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
02. אורלי פרומן מ"מ יור מכבי תנועה עולמית (במרכז) בפאנל בכנסת. יחצ,
02. אורלי פרומן מ"מ יור מכבי תנועה עולמית (במרכז) בפאנל בכנסת/יחצ

אורלי פרומן, מ"מ יו"ר מכבי תנועה עולמית (ח"כ לשעבר): "למדינת ישראל יש מחויבות מוסרית לכל הנרצחות והנרצחים שעברו טרור מיני להביא את הנושא למודעות רחבה בעולם נוכח שתיקתם והכחשתם של ארגוני הנשים הבינלאומיים". פרומן ציינה עוד שנשות מכבי תנועה עולמית העלו לאחרונה מיזם "100 נשים ב-100 ערים" כדי להעלות את המודעות לטרור המיני שעשו מחבלי החמאס ב-7.10, ושממשיכים גם היום כלפי החטופות ולפעול כדי שהמסר יופץ ויהדהד בעולם: "המנהיגות הנשית של מכבי תנועה עולמית, קוראת לכל ארגוני הנשים בארץ ובעולם, להצטרף לקמפיין ברחבי העולם להעלאת המודעות לטרור המיני - לפשע הנתעב שהתרחש כאן ב 7.10, ובמיוחד אחרי שדו''ח האו''ם שפורסם אתמול שמאשר שהטרור המיני התרחש ומתרחש, עד אשר תתקבל הכרה בינ"ל שזוועות אלו קרו והתרחשו בישראל. התנועה מתכוונת להרחיב את התוכנית גם בקרב קהל צעיר באוניברסיטאות בארה"ב".

וואלה! סלבס הייתה שמחה לשמש דוגמא בפאנל נשים, היא פשוט לא סגורה עדיין על המגדר שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully