וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך העולם יכול לתמוך ברוע?": הראיון של טיטי איינאו לפוקס ניוז

עודכן לאחרונה: 19.10.2023 / 11:30

הדוגמנית טיטי איינאו התראיינה לתקשורת הזרה ברשת פוקס ניוז והצליחה לזעזע את המראיין בתיאורי הזוועות, אבל ראיונות זה לא הדבר היחיד שעשתה במאמץ הלאומי לתיקון ההסברה על מדינת ישראל ברחבי העולם

טיטי איינאו מתראיינת לפוקס/Fox News צילום מסך

מלכת היופי לשעבר, הדוגמנית טיטי איינאו, ייצגה את ישראל לא פעם מאז זכתה בתואר: היא העבירה הרצאות בכל ארצות הברית כחלק מהמשלחת היהודית להסברה. וכעת, בזמן המלחמה הקשה ביותר שידעה מדינת ישראל, איינאו לא הסתפקה רק בהסברה ברשתות החברתיות והלכה להתראיין גם בתקשורת הזרה.

אתמול (ד') התראיינה הדוגמנית לרשת פוקס ניוז ולא פחדה להשתמש גם בתיאורים קשים והשוואות: "אני אמא, אני יודעת שגם אתה אבא. אתה יכול לדמיין שמישהו יכנס לבית שלך, לחדר של הילדים שלך וישרוף אותם בחיים? איך העולם יכול לתמוך בזה? איך העולם יכול לתמוך במעשה השטני הזה?", הטיחה.

"אני שמח שהשתמשת במילה הזאת", אמר לה המראיין, "כי הרבה אנשים מפחדים להשתמש במילה הזאת, אבל חייבים לקרוא לזה כמו לדבר בשמו- וזה שטני". בהמשך הראיון נשאלה איינאו גם על שירותה הצבאי.

אחרי שסיפרה שהייתה שוטרת במשטרה צבאית, המראיין תהה אם היא תחזור לשרת עכשיו בזמן המלחמה: "אם יזמנו אותי למלואים אני אלך, אעשה כל מה שהמדינה שלי מבקשת ממני כדי להגן עליה ועל הבן שלי", ענתה מלכת היופי לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully