וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולי זה בגלל המחלה": קים קרדשיאן מדאיגה את הגולשים

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:42

כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן הצליחה לגרום למעריצים לחשוש לשלומה בגלל פרט אחד מאוד מוזר שהבחינו בו אחרי שהיא עלתה על השטיח האדום של שבוע האופנה בפריז. וואלה! סלבס כפפות

בימים אלה כל המי ומי של הביצה העולמית דואגים לפקוד את השטיחים הצבעוניים ואת המסלולים הנחשבים ביותר כחלק משבוע האופנה בפריז. למרות כל ההתרגשות סביב חיפוש הטרנד הבא של עולם הבידור, שלא כולל הזרקה של תרופה לסכרת, היו מי ששמו לב לפרט מפתיע ואולי גם מדאיג אצל כוכבת הריאליטי ואשת העסקים קים קרדשיאן.

הכל התחיל על השטיח האדום לקראת תצוגת האופנה של מותג העילית בלנסיאגה, אליו הגיע קרדשיאן כשהיא לבושה שמלה שחורה שאי אפשר לטעות איתה ואצבעות חשופות. פתאום שמו לב גולשים לכפות הידיים של הכוכבת, אולי כי בפעמים האחרות הם היו תקועים על איברים אחרים.

"היא השרתה את הידיים שלה במים?! למה קצות האצבעות שלה כל כך מקומטות?", שאל אחד מהם והוסיף לוואלה! סלבס עוד חוסר ביטחון לחשוב עליו לפני השינה. גולש נוסף כתב את האבחנה שלו למקרה: "היא מתכווצת!" וקיבל גם חיזוק: "איך לעזעזאל הידיים שלך נראות כאילו את בת 60?".

קים קרדשיאן משתפת על הפסוריאזיס/צילום מסך אינסטגרם

מהצד השני הייתה גולשת שדווקא כן יצאה להגנתה: "תעזבו אותה! אולי הידיים שלה אדומות ונפוכות בגלל הפסוריאזיס שהיא חולה בו".

כזכור, לאחרונה שיתפה כוכבת הריאליטי במאבק שלה בפסוריאזיס: "כמה מטורף הפסוריאזיס שלי עכשיו, זה כאילו על כל הרגל שלי ואני לא יודעת מה קורה, אבל אני חייבת לפענח את זה. זה מטורף", שיתפה יחד עם הסרטון בו הציגה את מצב הרגל שלה בעקבות המחלה.

וואלה! סלבס חשבה שיש לה בעיה בעור הפנים ואז הבינה שזה רק פירורי בורקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully