וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו נעלבה: למה ניקול ראידמן רצתה להבריז מאירוע ענק בפריז?

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 10:19

אשת העסקים ניקול ראידמן הוזמנה לאחד האירועים החשובים של השנה בפריז, אך רגשות האשם גרמו לה לחשוב שאולי עדיף שלא תגיע: "מרגיש לי צבוע לשבת מגונדרת בשורה ראשונה ולצפות". וואלה! סלבס פאשניסטה

ניקול ראידמן. אלמוג גבאי, באדיבות המצולמים
ניקול ראידמן/באדיבות המצולמים, אלמוג גבאי

אחד האירועים המבוקשים והגדולים ביותר של השנה הוא שבוע האופנה בפריז. סלבס רבים, בעיקר מהביצה העולמית, דואגים לפקוד את כל תצוגות האופנה של מותגי העילית הנחשבים ביותר וחלק גדול מהם אפילו לוקחים חלק על המסלולים הנחשבים בעולם.

גם במקרה הזה יש כמו תמיד נציגות ישראלית, הלוא היא אשת העסקים ניקול ראידמן, ששיתפה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה התלבטות שעלתה עם ההזמנה: "האמת שזה שבוע האופנה השנה שאני מבריזה לתצוגות... מרגיש לי צבוע לשבת מגונדרת בשורה ראשונה ולצפות במופע "פייק ריאליטי" כשהחטופים שלנו יושבים במנהרות החמאס והחיילים שלנו נלחמים".

"יודעת שכולם חוזרים לשגרה והחיים ממשיכים... אבל עדיין. היום הברזתי מאירוע של שנאל... מאוד מתלבטת אם מחר ללכת לתצוגה... למרות שהם היחידים שתרמו לנו כסף בתחילת המלחמה ומגיע להם הכבוד... מה אתם אומרים?", שאלה את העוקבים.

הסטורי של ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

אשת העסקים חתמה בכנות: "אמיתי מתייעצת...", והוסיפה על התמונה של ההזמנה סקר בנוסף לטקסט בו היא שאלה את הגולשים אם באמת להגיע לאירוע המפואר או לוותר הפעם על ההתמנגלות.

במהלך חודש ינואר האחרון שיתפה הכוכבת במצבה הנפשי בעקבות המלחמה: "אני מאוד מודאגת, מאוד. אני אדם ריאלי ומבינה את המורכבות המטורפת והכאב הנורא, אני מתוסכלת מאוד. אין לי דרך לעזור לצערי, מדובר בארגון הטרור האכזרי ביותר בתולדות האנושות", הביעה את חוסר האונים.

הבעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully