וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "התחלתי לקרוס נפשית, אני רועדת מפחד"

עודכן לאחרונה: 14.1.2024 / 10:29

הכוכבת ניצלה את סוף השבוע כדי לכתוב לעוקבים בחשבון האינסטגרם שלה והתייחסה למלחמה הקשה, לחטופים שנותרו בשבי ולמצבה הנפשי. וואלה! סלבס נחנקת

ניקול ראידמן. ניר פקין
גם לנו קשה. ניקול ראידמן/ניר פקין

היום מציינים 100 ימים למתקפה הרצחנית של חמאס על יישובי הדרום, שהובילה למלחמת חרבות ברזל. ניקול ראידמן, שנעלמה קצת מהרשתות החברתיות מתחילת המלחמה, עשתה בסוף השבוע האחרון שאלות תשובות בחשבון האינסטגרם שלה.

הכוכבת המעושרת נשאלה מה לדעתה יקרה עם החטופים והחליטה לענות בכנות: "אני מאוד מודאגת, מאוד. אני אדם ריאלי ומבינה את המורכבות המטורפת והכאב הנורא, אני מתוסכלת מאוד. אין לי דרך לעזור לצערי, מדובר בארגון הטרור האכזרי ביותר בתולדות האנושות".

ניקול ראידמן. אינסטגרם, צילום מסך
ניקול ראידמן/צילום מסך, אינסטגרם

ראידמן המשיכה וכתבה על מצבה הנפשי בימים אלה: "לילות שאני לא ישנה, הגעתי למצב שהילדים שלי התחננו שאפסיק עם החדשות כי פשוט התחלתי לקרוס נפשית מחוסר אונים. אני יודעת שעושים הכל, אבל הכל בכדי להחזיר אותם הביתה בשלום. אבל זה נמשך יותר מדי זמן וזה מפחיד. כשאני חושבת על מה שהם עוברים שם, אני רועדת מפחד. אני מתפללת בכל יום שיחזרו הביתה, כל אחד מהחטופים הוא עולם ומלואו. מדינת ישראל חייבת להחזיר אותם הביתה, גם אם זה במחיר כבד. חיי אדם לפני הכל".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully