וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הן נהנות עכשיו": קריס ג'נר טוענת שהבנות שלה לא יתחתנו בקרוב

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 11:19

אם יש משהו מתוסבך זה מערכות היחסים של בנות משפחת קרדשיאן- ג'נר, שלא פעם מצאו את עצמן בליבה של זוגיות רעילה, שהעליות והמורדות שלה חשופות לכל העולם. מזל שיש את המאמאג'ר, קריס ג'נר, שממשיכה לנדב מידע. וואלה! סלבס משפחה שולטת

אפשר לדבר על מערכות היחסים של כל אחת מבנות שושלת קרדשיאן- ג'נר במשך שעות מבלי להפסיק, כי גם בימים אלה, פרטים חדשים מתגלים כל הזמן. למרות שרובן נמצאות בזוגיות כרגע, חוץ מקלואי קרדשיאן, המאמאג'ר האייקונית שלהן, קריס ג'נר, הודיעה שהן לא מתכננות להתחתן בזמן הקרוב.

בזמן שנכחה המאמאג'ר באירוע גיוס התרומות של "AmfAR Palm Beach", נשאלה כוכבת הריאליטי האם יש דיבור על נישואים חדשים במשפחה המפורסמת בתקופה הקרובה: "אין שום תוכניות לחתונות- עדיין", ענתה לשאלת אתר People והסבירה את עצמה: "כולנו נהנות עכשיו".

אם במקרה לא צפיתם בכל הפרקים של "משפחת קרדישאן" באובססיביות כמו וואלה! סלבס, נזכיר שג'נר מנהלת מערכת יחסים עם קורי גמבל עוד משנת 2014, אבל לא נראה שהשניים מתכננים לקחת את הקשר לשלב הבא. אפשר להבין את הבחירה בהתחשב בזה שבעלה הראשון הלך לעולמו אחרי שחלה בסרטן ובעלה השני הפך לאישה טרנסית רפובליקנית.

וואלה! סלבס תהיה מוכנה להתחתן רק עם מי שישלם לה על כל הארוחות עד יומה האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully