וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הוא גבר חלומותיי": סידני סוויני מגיבה לשמועות הרומן עם גלן פאוול

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 10:34

כוכבת 'אופוריה' מעבירה מונולוג הומוריסטי בו נוגעת בדברים הכי לוהטים סביבה כרגע: החזה שלה, שימוש באוזמפיק והרומן עם הקולגה גלן פאוול. אז אחרי כל השמועות על קרבה מאחורי הקלעים - האם יש אמת בפרסום? וואלה! סלבס מרגישה את הגשם בעור

סידני סוויני וגלן פאוול, 24 באפריל 2023. Ethan Miller, GettyImages
מבט מאוהב או תעלול יח"צ מעייף?/GettyImages, Ethan Miller

ספק תרגיל יח"צ, ספק רומן אמת, אבל אם יש משהו שאנחנו בטוחים בו הוא שהכימיה הבלתי פוסקת בין השחקנית סידני סוויני לבין השחקן גלן פאוול היא בלתי ניתנת לעצירה. חודשים לפני צאת הסרט "Anyone But You" לאקרנים, החל גל שמועות על רומן בין שני השחקנים היפייפיים, לאחר שנראו צמודים לא פעם ולא פעמיים בזמן הצילומים. מה כבר יכול להסתבך אתם שואלים? בקומדיה רומנטית כמו בקומדיה רומנטית, העלילה תמיד מעט מסורבלת - סוויני מאורסת, ופאוול אחרי פרידה פתאומית מבת זוגו ג'יג'י פריס בשלוש השנים האחרונות. הקרבה בין השניים עוררה את חשדם של המעריצים הרבים ואיך לא, של אתרי הרכילות.

עכשיו אחרי שהסרט כבר בחוץ וכולנו נפלנו מחדש לשיר הטרנדי הנוסטלגי Unwritten, סידני סוויני מגיעה להתארח בתוכנית המערכונים "סאטרדיי נייט לייב" בניו יורק, שם מתייחסת באופן ישיר, שממש לא משאיר מקום לבלבול לסיפור "השמועה הכי מטורפת" שיצרו סביבה וסביב הקולגה לסרט. "זה כמובן לא נכון," אמרה סוויני, "אני והארוס שלי הפקנו יחד את הסרט והוא היה שם כל הצילומים. אני רק רוצה להודיע לכולם שהוא גבר חלומותיי ואנחנו עדיין ביחד וחזקים מתמיד".

באווירה ההומוריסטית ששררה באולפן והמונולוג שנשאה במשך שלוש דקות, היא הוסיפה כי אפילו בערב זה הארוס שלה נמצא שם איתה כדי לתמוך בה ומבקשת להעביר את הפריים אליו ולהראות אותו. באותו רגע (מבוים כמובן), המצלמה חותכת לפריים ישיר של פאוול שישב בקהל. "לא, זה לא הארוס שלי, הוא בחדר ההלבשה שלי!", אומרת סוויני.

ארוסה של כוכבת אופריה הוא ג'ונתן דאווינו, הזוג מנהל מערכת יחסים יציבים מאז שנת 2018, גם פאוול השותף בסרט לצידה הגיב בעבר על השמועות ואמר עליהן שהן "מטרידות ולא הוגנות".

וואלה! סלבס חיה בקומדיה רומנטית. פעם נפלו לה החמוצים ליד דוכן השווארמה והקראש שלה הרים לה אותם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully