וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מצחיק: סידני סוויני הגיבה לשמועות על הבגידה בארוס

עודכן לאחרונה: 10.8.2023 / 14:24

כוכבת "אופוריה" התייחסה באופן ישיר לשמועות על רומן רותח בינה ובין השחקן גלן פאוול, שנפרד מבת הזוג שלו אחרי שלוש שנים ותועד צמוד לסוויני. וואלה! סלבס מתה מחום

סידני סוויני וגלן פאוול, 24 באפריל 2023. Ethan Miller, GettyImages
חושבים שלא עלינו עליהם. סידני סוויני וגלן פאוול/GettyImages, Ethan Miller

השחקנית סידני סוויני הגיבה לראשונה לגל השמועות הבלתי פוסקות בנוגע לרומן בינה לבין השחקן גלן פאוול. השמועות התעוררו לאחר שהשניים הצטלמו יחד לקומדיה הרומנטית Anyone But You, ונראו צמודים במיוחד בתקופה האחרונה. מה שעורר את חשדם של אתרי הרכילות והמעריצים מעבר לים זו הפרידה הפתאומית בין גלן לזוגתו מזה שלוש שנים, ג'יג'י פריס.

רגע, אבל מה עם הארוס של סוויני? מערכת היחסים של הכוכבת זכתה לאחרונה לביקורת רבה, כשהארוס ג'ונתן דה וינו נעלם מהרדאר ולא נראה לצידה בחודשים האחרונים. מנגד, היא ופאוול נצפו צמודים בחודשים האחרונים כשהשיא הגיע בסרטון קצר שהפך לוויראלי בו פאוול השעין את סוויני על ברכיו.

הכניסיני תחת כנפך

בראיון ל-Variety, התייחסה סוויני באופן ישיר לשמועות שכיכבו בחודשים האחרונים: "זו קומדיה רומנטית וזה מה שאנשים רוצים. לגלן ולי לא ממש אכפת. אנחנו כל כך נהנים יחד ומעריכים אחד את השנייה", סיפרה למורת אכזבתם של המעריצים ואולי גם לשמחתם של האקסית והארוס. "אנחנו נרגשים לקראת מסע הפרסום של הסרט, ואנחנו כל הזמן מדברים. אנשים מצפים לשמועות כאלה, ואנחנו נותנים להם אותן. זה מצחיק".

וואלה! סלבס לא סובלת קומדיות רומנטיות ומעדיפה סרטי אימה, כמו החיים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully