וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבלבל עם עובדות: האם הנסיך הארי שיקר בספרו החושפני?

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 9:29

העולם כולו רעש וגעש אחרי שהנסיך האדמוני הוציא ספר בו פתח על בני משפחתו וחשף, בין היתר, חוויות סוערות מחייו האישיים. האם מדובר בערימה יפה של שקרים? וואלה! סלבס המומה

הנסיך הארי צועד בתהלוכה להעברת ארונה של מלכת בריטניה אליזבת מארמון בקינגהאם לבתי הפרלמנט. 14 בספטמבר 2022. רויטרס
איך אתה מעז?/רויטרס

חלפה קצת יותר משנה מאז שהנסיך הארי הוציא ספר חושפני, בו פתח על בני משפחתו וחלק עם העולם חוויות חיים שלא מאפיינים בני מלוכה בדרך כלל. אלא שכעת מתברר שהספר כלל אי דיוקים, ואנחנו עדינים עם התיאור.

הצלם ארתור אדוארדס, שמלווה את בני המלוכה עשורים רבים, סיפר ל-Sun הבריטי שהופתע מקטעים מסוימים שהופיעו בספר. בין היתר, כתב הארי על הרגע בו נודע לו על מותה של המלכה האם: "זה היה לפני חג הפסחא ומזג האוויר היה חמים ובהיר. הייתי באיטון קולג' ויצאתי כדי לקבל שיחת טלפון. הלוואי והייתי זוכר מי נשא את הבשורה המרה".

הצלם, לעומת זאת, חולק על הגרסא המלכותית: "הארי היה באתר הסקי קלוסטר. אני זוכר את זה בבהירות, כיוון שצילמתי אותו יום אחרי מותה של המלכה עוזב את המקום ונוסע ללוויה באנגליה".

הנסיכים וויליאם והארי בחתונתם של פיפה מידלטון וג'יימס מתיוז, אנגלפילד, בריטניה, 20 במאי 2017. רויטרס
גמרת אותנו/רויטרס

כותרות נוספות שיצאו מהספר עסקו בסמים שהנסיך צרך. בין היתר, סיפר שעישן מריחואנה והתנסה גם בקוקאין ופטריות הזייה. אלא שהוידוי הזה גרם לסערה ציבורית ונטען שהוא לא יכול לקבל אזרחות אמריקאית, הודות לוידוי המיותר שלו.

"אני חושב שהוא הגזים במעשיות על סמים כדי למכור יותר עותקים מהספר. אין צורך להתייחס למילים שלו כאל עדות מוחלטת", אמר עורך הדין ג'ון ברנדו. אדוארדס עצמו הוסיף בנושא: "עכשיו המילים שלו הגיעו למערכת המשפט והוא ייאלץ לשאת בתוצאות. הארי לא יכול לרקוד על שתי חתונות: אם הסיפורים נכונים הוא אשם, ואם הם לא אז הוא שקרן".

וואלה! סלבס משקרת בכל פעם שמציעים לה מנה נוספת והיא מסרבת בנימוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully