וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הפרק: האם הנסיך הארי ומייגן מרקל מתכננים לחזור לגור בבריטניה?

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 13:05

מצבו של המלך צ'ארלס גרם לרעיון חדש ופרוע בחייהם של הנסיך הארי ומרקל - לחזור באופן קבוע לביתם בבריטניה. האם זה יקרה? וגם, מי הם שלושה בני המשפחה שרק איתם יוכלו להיפגש? וואלה! סלבס מטולטלת נפשית

הנסיך הארי ומייגן מרקל במחנה אימונים לקראת משחקי אינוויקטוס, פברואר 2024. Andrew Chin, GettyImages
מחכים לכם שם! או שלא?/GettyImages, Andrew Chin

חדשות מפתיעות מהצד המורד של בית המלוכה הבריטי. הפעם, בדיווחים על כך שהנסיך הארי ואשתו מייגן מרקל עשויים לחזור לבריטניה בקרוב באופן קבוע - על פי המשרת לשעבר של המלך צ'ארלס לניו יורק פוסט. בעוד שהדוכס מסאסקס בן ה-39, "מאוד להוט" לחזור לחיק המלכותי, נראה שמרקל "חוששת" מהרעיון המטורף של בעלה. כל זה קורה כמובן בעקבות אבחון הסרטן אצל המלך צ'ארלס השלישי, אביו של הארי, והרצון לתמוך בו מקרוב.

"קשה לומר בהתחשב בכל מה שקרה והאמון שהתקלקל אם הם יכולים לחזור כבני משפחת המלוכה במשרה מלאה, אבל תמיד אמרתי שאם הארי אכן חזר לבריטניה, זה אפשרי", סיפר משרת העבר גרנט הרולד באופן בלעדי לאתר. ובכל זאת, למשפחה המדוברת ישנם כמה סכסוכים שעליהם לפתור לפני שיהיה ניתן בכלל לנהל שיחות על מפגש מחודש. "הוא יכול לנהל דיון עם אחיו על חידוש תפקידיו המלכותיים, אבל ברור שיש כל כך הרבה דברים שקרו בשנתיים האחרונות ושצריך לסדר אותם לפני שהסאסקס יחזרו לצמיתות", ציין המומחה המלכותי.

הנסיך הארי ומייגן מרקל. gettyimages, GettyImages
הוא "להוט" לחזור, היא "חוששת" - ובצדק/GettyImages, gettyimages

"אני לא חושב שזה יהיה בלתי אפשרי - כשעבדתי עבור משפחת המלוכה, ראיתי עד כמה וויליאם והארי קרובים, אני לא חושב שזו מערכת יחסים שהלכה רחוק מכדי להירפא או לתקן", הוסיף באופטימיות. עם זאת, בהתאם להתקדמות העניינים אם הזוג אכן יחזור ללונדון באופן זמני או קבוע, הם יהיו כפופים לכאורה ל"כללים נוקשים" לגבי בני משפחת המלוכה איתם הם יכולים להיפגש.

"יכול להיות שהם יהיו מוגבלים, אני חושבת, לפגישות עם המלך צ'ארלס ואולי גם הנסיכות יוג'יני וביאטריס", אמרה ג'ני בונד, מומחית מלכותית אחרת ל-New Magazine. "שאר בני המשפחה יצטרכו לחשוב היטב על ההשלכות של פגישה עימם", מוסיפה על רקע סכסוך ארוך שנים של הארי ומייגן עם הנסיך וויליאם וקייט מידלטון. מעבר לכך, המומחית טענה כי בכירים אחרים במשפחת המלוכה, כמו הנסיכה אן (דודה של הארי), ייאלצו להפגין את "נאמנותם" לנסיך והנסיכה מוויילס וככאלה ימנעו ממפגש מחודש עם הסאסקסים.

לוואלה! סלבס נמאס מדרמות משפחתיות, היא מעדיפה דרמות טורקיות בליווי רחת לוקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully