וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביזות יום א': המלכה קמילה לוקחת הפסקה מהג'וב המלכותי

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:52

מכירים את זה שחבר לוקח יום מחלה ואתם נאלצים לעשות את העבודה במקומו? אז קמילה. לאחר שמילאה את מקומו של בעלה, המלך צ'ארלס, בחובות הארמון עקב אבחון הסרטן - המלכה לוקחת פסק זמן. קצת חופש מה יש? וואלה! סלבס גרבוץ נעים

המלכה קמילה באזכרה למלך קונסטנטין מיוון, פברואר 2024. Chris Jackson, GettyImages
קצת חופש נו מה יש?/GettyImages, Chris Jackson

רצף הבשורות הבריאותיות המרות בבית המלוכה הבריטי, הביא את המלכה קמילה לקחת את הפיקוד לידיים. בשבועות האחרונות ניהלה קמילה את הלו"ז העמוס של בעלה, המלך צ'ארלס, לאחר שנודע כי אובחן בסרטן בתחילת חודש פברואר. מאז היא התייצבה באירועים פומביים במקומו ומילאה את חובותיו המלכותיות.

כעת על פי לוח הזמנים של המלכה בת ה-76 שדווח ב"סאנדיי טיימס", נראה שהיא מתכוונת לקחת חופש מתפקידיה המלכותיים בזמן שהיא ממלאת את מקומו של בעלה. כרגע נראה שאין לקמילה חובות רשומות ביומן במשך יותר משבוע לפני שהיא חוזרת מחופשת יום חבר העמים ב-11 במרץ. היא אמורה להופיע בפומבי במנזר וסטמינסטר כדי לייצג את הכתר לציון חגיגות 56 המדינות החברות בעולם, אבל זה הכל לעת עתה.

המלך צ'ארלס לצד המלכה קמילה אחרי שעבר טיפול בערמונית מוגדלת בלונדון, בריטניה, 29 בינואר 2024. רויטרס
מאחורי כל גבר...../רויטרס

אז מי יתפקד במקומה? אחיו של המלך, הנסיכה אן והנסיך אדוארד, ייצגו את הכתר ברוב האירועים הקרובים בשבוע הבא בזמן שהמלכה נהנית מקצת רגיעה נחוצה. הם יגיעו להופעות בכנסיות השונות, במועדון אגרוף ובעוד טיולים עד שהעניינים יירגעו וכולם יצליחו לנוח.

קמילה היא בת המלוכה הרביעית שלוקחת הפסקה מהג'וב היומיומי בתקופה האחרונה. כזכור, יורש העצר, הנסיך וויליאם, גם נעדר באופן ניכר מאירועים שונים במהלך השבועות האחרונים, זאת בעקבות ההתאוששות של אשתו קייט מידלטון, עקב ניתוח הבטן המתוכנן שעברה במהלך חודש ינואר.

וואלה! סלבס לעולם לא מתנדבת כשמישהו חולה. היא יודעת שזה יעלה לה ביוקר בזמן הלאנץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully