וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבעת ושפעת: ספיר בורגיל מדברת על האשפוז בבית חולים

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:27

יוצאת הריאליטי שקיבלה הצעת נישואים והספיקה להיות מעורבת בסכסוך משפחתי פומבי, דיברה בחשבון האינסטגרם שלה על האשפוז שעברה: "הגוף אותת לי שאין ברירה". וואלה! סלבס בריאות

ספיר בורגיל אברהם אקלום. אינסטגרם, צילום מסך
רק בריאות/צילום מסך, אינסטגרם

זה לא סוד שיוצאי העונה האחרונה של האח הגדול לא הספיקו למצות את 15 דקות התהילה שלהם. בין תקופת חגים למלחמה מדממת, סתיו קצין הפכה לזיכרון ורוד ורחוק. מי שמצליחים להישאר באור הזרקורים ולא תמיד מהסיבות הנכונות הם האחים שניר וספיר בורגיל, שהסעירו את הרשת עם סכסוך פומבי מכוער.

אחרי שהרוחות נרגעו מעט, ספיר חשה ברע ואושפזה בבית חולים. אמש (שבת) היא פרסמה סטורי בו סיפרה מה הוביל אותה לאשפוז: "לא הייתי פה כמה ימים, ענייני בריאות שהתחילו לפני כמה שנים. קיוויתי שזה יעבור מעצמו, אבל הגוף אותת לי שאין ברירה ואני חייבת לעצור ולטפל בעצמי".

ספיר בורגיל. אינסטגרם, צילום מסך
ספיר בורגיל/צילום מסך, אינסטגרם

"אני מודה שהתגעגעתי אליכם, למדיה, הקהל שלי. אתם כבר הבית שלי וחלק ממני. תודה לגבר שלי שהיה צמוד אלי 24/7, למשפחה, החברות ומי שלא הפסיק לשאול לשלומי. תודה לכם על אלפי הודעות ופרחים, שוקולדים ומתנות. הרגשתי ממש עוד שבוע של יום הולדת. אז מה נאחל לנו? קודם כל שבוע טוב והכי חשוב בריאות לכולם. תודה עליכם שאתם הכי נאמנים ושלי".

וואלה! סלבס נקלעה לריב ירושה עם אחותה התאומה, שהתעקשה לקחת את הבמבה האחרונה שאמא השאירה בשקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully