וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלב לא עומד בזה": אייל גולן והסלבס מגיבים לאסון בחאן יונס

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 9:53

במציאות הלא פשוטה בה אנחנו חיים, כשכמות ה"הותר לפרסום" עולה על גדותיה הרבה מעבר למה שאפשר להכיל, קשה שלא להרגיש סולידריות עם כאב המשפחות שאיבדו את היקר מכל וגם הסלבס לא יכלו להישאר אדישים. וואלה! סלבס שבורת לב

אייל גולן מגיבה לאסון בחאן יונס. אינסטגרם, צילום מסך
אייל גולן מגיבה לאסון בחאן יונס/צילום מסך, אינסטגרם
מאיה בוסקילה מגיבה לאסון בחאן יונס. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה בוסקילה מגיבה לאסון בחאן יונס/צילום מסך, אינסטגרם

הדינאמיות של החיים החדשים שנכפו על כל מדינת ישראל מאז השבת השחורה מצליחים לעבור כל רמת הכלה אפשרית ועם כל הודעת "הותר לפרסום" מטלטלת מצב הרוח משתנה בהתאם. מי שגם כבר מתקשים לעכל את הבשורות הם הסלבס המקומיים של הביצה שלא יכלו לעבור על עוד אירוע נורא כל כך בשקט.

"הלב כבר לא עומד בזה, מלאכים שנקטפו", פתח הזמר אייל גולן בסטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו אחרי האסון במבנה המלוכד בחאן יונס והמשיך: "כל כך יפים, כל כך צעירים, כל כך גיבורים. יהי זכרם ברוך", חתם בעצב.

גם הזמרת מאיה בוסקילה הגיבה לבשורות הקשות דרך: "כן השגרה הנוראית שלנו בתזכורת לקראת שבוע חדש. יהיה זכרם ברוך". מי שעוד הגיבה היא אושיית הרשת ליאל אלי שהתקשתה לעכל: "למה, למה, למה... אלוהים שישמור!!!".

"כאב שלא נגמר, גיבורים", הוסיף הדוגמן טל מורד שהשתחרר בעצמו משירות מילואים אחרי תקופה ארוכה בה היה בשטח ושמר על המדינה.

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully