וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל מורד ספד לחברו שנפל בעזה: "נתן את נשמתו למדינה ולחם כגיבור"

עודכן לאחרונה: 23.1.2024 / 13:03

הדוגמן וכוכב הריאלטי טל מורד, שנמצא במילואים מאז תחילת הלחימה, ספד לחברו רס"ן איליי לוי שנפל אתמול בקרב בדרום רצועת עזה: "מבטיח לך שנזכור את הדברים הטובים כמו שהיית רוצה".

איליי לוי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
איליי לוי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם
טל מורד סופד לחברו איליי לוי ז"ל. אינסטגרם, צילום מסך
טל מורד סופד לחברו איליי לוי ז"ל/צילום מסך, אינסטגרם

אתמול (שני) הותרו לפרסום שמותיהם של שלושה קציני צנחנים מגדוד 202 שנפלו בקרבות בדרום רצועת עזה: רס"ן דוד נתי אלפסי, בן 27, מבאר שבע ששירת כסמג"ד ב', רס"ן איליי לוי, בן 24 מתל אביב, ששירת כמפקד פלוגה בגדוד, וסרן אייל מבורך טויטו בן 22, מבית גמליאל, ששירת כמפקד מחלקה בגדוד.

רס"ן איליי לוי ז"ל היה חברו של הדוגמן ויוצא הריאלטי טל מורד, שנמצא גם הוא בשירות מילואים מאז ה-7 באוקטובר ואף נלחם גם כן עד לאחרונה ברצועת עזה. מורד העלה לעמוד האינסטגרם שלו פוסט לזכר חברו ובו ספד לו בעצב: "איליי לוי היקר חבר ואח לנשק, כל מי שסבב אותו רק רצה ללמוד ממנו. התגייס לסיירת צנחנים ויצא לקורס קצינים. בשבת הבחורה איליי מצא את עצמו כמ"פ בגדוד 202, לחם ב-7.10 והרג עשרות מחבלים באתו יום ארור".

"בן אדם שנתן את נשמתו למדינה הזאת ולחם כגיבור! איליי היה צריך להשתחרר שבוע הבא, להתאקלם באזרחות ולהתחיל תואר בטכניון. איליי היקר, אני מבטיח לך שנזכור את הדברים הטובים כמו שהיית רוצה. את החיוך הנבוך, הצחוק שלך וכמובן את החוזק, העוצמה והצניעות שהיו בך. אוהבים אותך בן אדם".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully