וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בא לכם לגור בבית של קיילי ג'נר? זה המחיר ההזוי שתצטרכו לשלם

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:26

זוג האקסים לא מצליח למכור את האחוזה המפוארת בבוורלי הילס, מה שהוביל אותם להורדת מחיר משמעותית אך עדיין מחניקה. עושה לכם חשק? תבלעו רוק, הנה המחיר. וואלה! סלבס חייבת משכנתא

קיילי ג'נר, טראוויס סקוט. GettyImages
הם כבר לא, הבית עוד ממש כן. בכמה תימחרו אותו?/GettyImages

קיילי ג'נר וטראוויס סקוט מנסים שוב את מזלם בניסיון חוזר למכור ולהיפטר מביתם המשותף בבוורלי הילס. הפעם, הלכו על השיטה האחרונה ברשימה - הורדת מחיר, ממש כמו פשוטי העם. דבר שככל הנראה עשוי לדגדג למישהו הזה שיהיה מעוניין לקנות את נכסיהם במחיר מוזל.

את הנכס הראשון של הזוג לשעבר שכיום חולקים שני ילדים משותפים, רכשו בשנת 2018 תמורת לא פחות מ-13.4 מיליון דולרים וכעת נראה שהרכוש חוזר לשוק מחדש במחיר גבוה יותר עקב עליית ערכו. כיום הבית מוצע למכירה בקצת פחות מ-18 מיליון דולר, ואם בא לכם דיוק במספרים בשביל להצליח לבלוע עוד קצת רוק ולא להיחנק, המחיר המדויק הוא 17,995,000 מיליון דולרים שלמים.

למרות הסכומים המפוצצים, זו נחשבת לירידה משמעותית לעומת המחיר איתו ניסוי למכור את האחוזה המפוארת לראשונה בשנת 2022. באותו זמן, המחיר המבוקש שלהם היה 21.9 מיליון דולר, אך כאמור הזוג לא הצליח למצוא קונים מאושרים ומעושרים והורידו אותו בחודש מרץ האחרון למחיר של 19.99 מיליון דולר.

בין אם מדובר ב-21 או 17 מיליון, מי שבסופו של דבר ירכוש את הנכס הזוהר יזכה לבית בעל שטח לא קטן בלשון המעטה. מה הוא כולל? 7 חדרי שינה, 11 אמבטיות (לעזאזל בשביל מה?!) עם יותר מ-9,000 מ"ר של שטח מגורים וחדרים מגוונים אחרים ומעניינים. מבחינת הטבות אין האוס נרשם בית קולנוע פרטי, חדר ביליארד, חדר כושר, חדר עיסוי, וכן, גם בריכה כי חייב נו.

כאמור, מדובר בבית הראשון של קיילי וטרוויס ביחד - אבל מכיוון שהשניים כבר מזמן לא ביחד וכל אחד כבר המשיך לדרכו, נראה שהנכס בוורלי הילס ממש כבר מיותר עבורם. ג'נר הצעירה וסקוט ידעו המון פרידות וקאמבקים במהלך מערכת היחסים המבעבעת שלהם, בעוד המדוברת ביותר אירעה מיד לאחר שהשניים חזרו, הביאו לאוויר העולם את בתם סטורמי היפה וחודש לאחר מכן הודיעו כי הם לוקחים הפסקה. לאחר מכן הצמד חמד חזר זה לזרועות זו והביא את אייר, בנם השני ונפרד שוב. כיום קיילי ג'נר כבר מתרוצצת בהתלהבות יתרה עם הבויפרנד החדש, השחקן טימות'י שאלאמה.

הנכס הכי קרוב לדמוי בית שיש לוואלה! סלבס זה בית הבובות ששמרה לעצמה מילדותה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully