וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע העלייה באנטישמיות: הנסיך וויליאם בביקור משמעותי במיוחד

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 17:06

על רקע עליית האנטישמיות ההולכת וגוברת בבריטניה וברחבי העולם, יורש העצר הבריטי הנסיך וויליאם ערך היום ביקור חשוב במיוחד בבית כנסת בלונדון ונפגש עם ניצולת שואה: "דוגמה חיה להשלכות הטרגיות של האנטישמיות". וואלה! סלבס כבוד

בחודשים האחרונים ניכרת עלייה בגלי האנטישמיות ברחבי העולם, בין היתר על רקע המלחמה המתחוללת בין ישראל לחמאס ברצועת עזה. העלייה באנטישמיות מורגשת כאמור במדינות רבות, וביניהן גם בבריטניה, מה שהוביל את ראש הממשלה הבריטי רישי סונק להודיע ביום רביעי האחרון על מימון הגנה של הקהילות היהודיות בעלות של 54 מיליון פאונד, לאחר שמספר התקריות האנטישמיות בבריטניה הגיע לשיא בשנה שעברה.

במסגרת המאבק בעלייתה של האנטישמיות, ערך היום (חמישי) יורש העצר הבריטי הנסיך וויליאם ביקור חשוב ומשמעותי במיוחד בבית הכנסת Western Marble Arch בלונדון, נפגש עם פעילים הנאבקים באנטישמיות, שמע מסטודנטים שחוו אנטישמיות ונפגש עם צעירים הלוקחים חלק בפרויקט "לקחים מאושוויץ" של הקרן לחינוך לזכרון השואה. מפגש חשוב נוסף שערך הנסיך היה עם ניצולת השואה רנה סולט בת ה-94 ממנה שמע את סיפורה.

בית המלוכה הבריטי העלה פוסט לעמוד האינסטגרם של יורש העצר ושל אשתו, קייט מידלטון, שעקב מצבה הרפואי לא נכחה בביקור עמו, ופרסמו תמונות מתוך המפגש כולל תמונות של הנסיך חובש כיפה כפי שנהוג בבתי הכנסת.

בצירוף לפוסט נכתב: "ביקור בבית הכנסת Western Marble Arch הבוקר לראות ולשמוע על עבודתה החשובה לאין ערוך של הקרן לחינוך לזכרון השואה במאבק בעלייה המדאיגה ביותר באנטישמיות בבריטניה. לשמוע מסטודנטים וצעירים שחוו אנטישמיות, ולהיפגש עם שגרירים צעירים מכל הרקעים והדתות שלקחו חלק בפרויקט הדגל 'לקחים מאושוויץ'. התכבדתי להיפגש עם ניצולת השואה רנה סולט, שהיא דוגמה חיה להשלכות הטרגיות של האנטישמיות שהותרה ללא מעצורים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully