וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתביעה לתביעה: הנסיך הארי ומשפחתו הסתבכו בבית המשפט הבריטי

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 15:45

הנסיך הארי התמודד בתקופה האחרונה עם מספר עניינים משפטיים בארה"ב ובממלכות המאוחדות. עם סגירת התיקים נקבע האם הוא יוכל להמשיך להנות מכספי המיסים הבריטיים וגם היכולת שלו להמשיך לנהוג בארצות הברית. וואלה! סלבס אובג'קשן!

הנסיך הארי ומייגן מרקל ברכב. Max Mumby/Indigo, GettyImages
הנסיך הארי ומייגן מרקל ברכב/GettyImages, Max Mumby/Indigo

קשה להאמין אבל עברו כבר קצת יותר מארבע שנים מאז שעזבו הנסיך הארי ואשתו, השחקנית מייגן מרקל, את בית המלוכה. למרות הזמן הרב שעבר נראה שהם עדיין המשיכו להינות מאבטחה במהלך הביקורים שלהם בבריטניה על חשבון הכספים של משלמי המיסים בממלכות המאחדות, אך לא עוד.

על פי הדיווחים בצהובונים מעבר לים בית המשפט בלונדון החליט שהזוג הכבר לא ממש מלכותי יפסיקו לקבל את המאבטחים הממומנים כיוון שהם כבר לא חלק מהארמון או מבית המלוכה, כמו שבחרו.

למרות ההפסד בזירה הבריטית, הארי ומייגן דווקא הצליחו לרשום הישג בבית המשפט האמריקאי שבניו- יורק, שקבע שהשניים יזוכו מהאישומים על נהיגה מסוכנת ברחובות העיר בגלל שהסיבה למהירות המופרזת הייתה מרדף פפראצי מאיים.

למרות הניצחון האמריקאי הקטן, הנסיך נמצא בתקופה בה הוא סופג הפסדים בבריטניה על ימין ועל שמאל, אחד מהם הוא בתחום החשוב ביותר לדעתה של וואלה! סלבס- הירושה. על פי מומחים לבית המלוכה המלך צ'ארלס לא מעוניין לתת להארי מקום להתערב בענייני הכספים אחרי שימות ומתכוון להרחיק אותו מהתכנונים כדי שלא ידליף דברים לתקשורת אם ירגיש שהוא לא מקבל את כל מה שהוא רוצה.

וואלה! סלבס חטפה שלילה על הרישיון אחרי שנתפסה אוכלת שווארמה במהלך נהיגה יותר מידי פעמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully