וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפציעה הקשה: המתנה המרגשת שקיבל עידן עמדי

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 14:16

הזמר האהוב שנפצע באורח קשה במהלך הלחימה בעזה חגג החודש את יום הולדתו, קיבל מתנה מרגשת במיוחד מהמנהל שלו עם תזכורת כואבת מהאירוע הקשה שבו נפגע. וואלה! סלבס מחזקת

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

לפני קצת פחות מחודשיים הזמר האהוב עידן עמדי נפצע באורח קשה מאוד במהלך הלחימה בעזה, באירוע בו נפלו שישה חיילי צה"ל ועוד עשרות נפצעו. מדינה שלמה עקבה בדאגה אחרי מצבו של עמדי, ששוחרר מבית החולים קצת יותר משבועיים אחרי שאושפז, ועדיין ממשיך בשיקום הארוך שעוד מצפה לו.

לפני כשבוע חגג הזמר את יום הולדתו ה- 36 ושיתף בעמוד האינסטגרם שלו תמונה ראשונה מהפציעה הקשה. בפוסט שהעלה כתב: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך".

היום (חמישי) הוא שיתף מתנה מרגשת במיוחד שקיבל מחברו ומנהלו מתן זמיר, שמסגר את מכשיר הטלפון של הזמר שספג גם הוא פגיעה באירוע בו נפצע עמדי, לצד הציטוט "בסוף הייתי חוזר על הכל" מתוך שירו של עידן, "בסוף". לצד הציטוט המרגש הוא הוסיף גם את המיקום אל בוריג' והתאריך שבו זה קרה- ה-8.1.24.

מלבד המזכרת המשמעותית והכואבת, עמדי העלה גם תצלום של הברכה המרגשת שקיבל: "אח שלי היקר, חשבתי הרבה איך מציינים יום הולדת כזו. מצד אחד, יום הולדת כמו בכל שנה. מצד שני, מלחמה. שביעי באוקטובר, ביטול הופעות, ביטול טיסה, לבנון, עזה, פציעה, טיפול נמרץ, טראומה, כירורגית, מסיבת עיתונאים, שיקום... והיומן עוד מתמלא".

המתנה שקיבל עידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
המתנה שקיבל עידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם
הברכה המרגשת שכתב מתן זמיר לעידן עמדי. אינסטגרם, צילום מסך
הברכה המרגשת שכתב מתן זמיר לעידן עמדי/צילום מסך, אינסטגרם

"רציתי להגיד לך שאני מודה לך על הזכות כמו בכל שנה . בדרך כלל רק על הזכות לקחת חלק, לשמח אנשים, לעשות טוב. הפעם גם על הזכות לעבור את המסע הזה ביחד איתך, אני בטוח שהוא מלמד אותנו שיעורים גדולים לשנים קדימה. 36 אח שלי, זה פעמיים חי. אין דרך טובה יותר להגדיר את הציון דרך הזה", הוסיף.

בחודש דצמבר האחרון נפגשו עמדי וזמיר בעזה והעלו תמונה משותפת לעמוד האינסטגרם, עליה כתב הזמר: "בחודשיים האחרונים הזמינות שלנו לקויה, בטלפון, במייל וברשתות. הרבה בגלל שאחי אהובי ושותפי בשנים האחרונות, מתן זמיר, נמצא גם הוא בלחימה בתוך הרצועה. בשבוע שעבר זכינו להתאחד לכמה שעות בחאן יונס, אמנם מעדיפים את קיסריה אבל מסתפקים בזה כרגע.
זמיר נשוי ואב לשניים, עזב הכל ברגע והתגייס כמו רבים וטובים מעם ישראל. אני יודע שתהיה נבוך ברגע שתקרא את זה אבל אתה ושכמותך, אתם נס חנוכה אמיתי".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully