וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי בתמונה ראשונה מהפציעה: "יום הולדת שמח עצוב"

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 10:44

אחרי הפציעה הקשה שהצליחה להדאיג מדינה שלמה, עידן עמדי שיתף לכבוד יום הולדתו תמונה מהרגעים הראשונים בבית החולים, לצד טקסט שמצליח לחלחל עמוק בכולנו. וואלה! סלבס חיבוק

עידן עמדי מדבר לראשונה אחרי שנפצע קשה בעזה: "הגעתי לבית החולים שרוף ומפויח"/ניב אהרונסון

הזמר והשחקן האהוב עידן עמדי השתחרר בסוף חודש ינואר האחרון מאשפוזו בבית החולים שיבא, לאחר שנפצע קשה במלחמה בעזה. מאז עמדי הספיק לכנס מסיבת עיתונאים, ענה על שאלות התקשורת המקומית והבינלאומית והצליח לגרום לכולנו להזיל דמעה על אבידת חבריו לקרב.

הבוקר (ג') שיתף עמדי תמונה ראשונה מרגעי הפציעה הטריים וחלק עם כולנו עוד כמה ממילותיו המרגשות. "אחד הרופאים בבית החולים קורא לי '360', הוא אומר שיש נטייה לאנשים לחשוב שאם עשית סיבוב של 360 מעלות אז אתה שוב נמצא בנקודת ההתחלה אבל אצל פצועי קרב הסיפור קצת אחר, הטיול הזה בזוויות החדות, השטוחות והקהות של החיים, של מלחמה, משנה אותך, מעצב אותך ודרכו אתה נולד מחדש", כתב הזמר.

את הטקסט המרגש העלה לצד תמונה בו כמעט ולא ניתן להזהותו, ממש כפי שדווח כאשר בית החולים קיבל את פניו כשנפצע ואף כתב גם הוא: "בתמונה אלמוני בן 22 במחלקת טראומה".

בהמשך המשיך לשתוף על הרגעים החשובים של החיים שחייבים להעריך וזו כהודיה על חייו לכבוד יום הולדתו ה-36: "מדי פעם נופלת לי איזושהי הבנה על הנס שקרה לי אבל בכנות לא חושב שאי פעם אתפוס את זה. ככה זה ניסים, צריך לקבל אותם ובעיקר לא לשכוח שקרו, לקדש את המתנה שקיבלת, עם כל הזוויות והשברים, להזכיר לעצמך במיוחד שהדרך מפרכת, שיש עוד דברים יפים לראות", כותב ומוסיף איחול ותודות לחברים והתומכים: "יום הולדת שמח עצוב שני בחודשיים, תודה לאל על כל מתנות החינם. ותודה לכל המברכים, מתישהו אצליח להודות לכולכם, ולחיי ההרפתקאות שבדרך".

בעקבות האירועים עמותת נט"ל מתגברת את קו הסיוע 1-800-363-363 או באתר האינטרנט של העמותה. הקו מעניק סיוע נפשי לכל מי שחש לחץ, חרדה וזקוק לתמיכה וסיוע נפשי בעקבות המצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully