וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי חתונת ריאליטי וילד משותף: מאי שכטר ומשה יחזקאל מאורסים!

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 13:08

הזוג האהוב מאי שכטר ומשה יחזקאל, שלמדנו להכיר עוד בשידורי עונה בה השתתפו ב"חתונה ממבט ראשון", הכירו אחד את השנייה תחת החופה של תוכנית הריאליטי, הספיקו להביא לעולם ילד ועכשיו הם סוף סוף החליטו להתארס. וואלה! סלבס רשימת מתנות

השנה האחרונה הייתה מלאת טלטלות לזוג האהוב מתוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון", מאי שכטר ומשה יחזקאל, בעקבות הפלה שנאלצה מאי לעבור בנוסף לאובדן של אחיה. למרות כל הקשיים נראה שהשניים נמצאים בפתיחתה של תקופה טובה ומלאה בריגושים.

בפוסט שהעלתה כוכבת הריאליטי לאינסטגרם היא בישרה על הצעד שכולנו חיכינו לו כבר מהיום בו נגמרו שידורי העונה בה השתתפו: "זה לגמרי כן. כמה ימים אחרי הלידה, אב השנה ואהבת חיי החליט שהגיע הזמן גם להתארס. אז אנחנו חוגגים אהבה בסדר קצת הפוך אבל איזה כיף שעדידי כבר בעולם שלנו לרגעים האלו", כתבה ולא שכחה את ההאשטגים הנחוצים: "#ido #בשורותטובות".

עדידי המוזכר הוא כמובן בנם הבכור, עדי, שהגיע לעולם רק בתחילת החודש האחרון וכבר הספיק לעשות לא מעט כותרות. "פרי שלנו, אני ואבא שלך מחכים לך עם המון אהבה ותקווה בלב שהעולם יהיה יותר טוב עבורך", כתבה בזמנו מאי כשבישרה על ההריון המבורך.

וואלה! סלבס ניסתה למצוא חתן אבל מסתבר שלעלות על האוטובוס בשמלת כלה זה לא מספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully