וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקרא שמו בישראל: מאי שכטר ומשה יחזקאל חושפים את השם של בנם

עודכן לאחרונה: 15.2.2024 / 11:22

הזוג המתוק שהכירו לראשונה תחת החופה של התכנית "אהבה ממבט ראשון" הפכו להורים לפני כשלושה שבועות בלידה שהגיעה קצת מוקדם מהצפוי. אתמול הם חגגו לבנם הבכור את ברית המילה וחשפו לראשונה את שמו. וואלה! סלבס מוהלת

מאי שכטר ומשה יחזקאל. אינסטגרם, צילום מסך
מאי שכטר ומשה יחזקאל/צילום מסך, אינסטגרם

העונה החמישית של תכנית השידוכים "חתונה ממבט ראשון" הוציאה אמנם רק שני זוגות, אבל כל אחד מהם הוא לגמרי סיפור הצלחה. בדומה לקטיה אברבוך וליאור אורן, גם מאי שכטר ומשה יחזקאל השתתפו בעונה כשהכירו זה את זו תחת החופה, נשארו עד היום ביחד והביאו לעולם את דור ההמשך.

לפני כשלושה שבועות נולד בנם הבכור של הזוג המתוק והאהוב, שהגיע לעולם מעט לפני הזמן המצופה בשבוע 35 להריון. אתמול (רביעי) הם סוף סוף זכו לחגוג לו את ברית המילה וכמיטב המסורת בישרו לעולם את השם הנבחר- עדי. בפוסט שהעלו לעמוד האינסטגרם שלהם כתבו השניים: שֶׁהֶחֱיָנוּ וְקִיְּמָנוּ וְהִגִּיעָנוּ לַזְּמַן הַזֶּה. שמחים, מתרגשים ומאושרים להכניס את בננו הבכור עדי בבריתו של אברהם אבינו".

השנה האחרונה הייתה שנה לא פשוטה עבור הזוג. בן, אחיה הצעיר של מאי, הלך לעולמו אחרי מאבק ממושך במחלת הסרטן וזמן קצר אחר כך היא שיתפה כי נאלצה לעבור הפלה כואבת. בסטורי מרגש שהעלתה אחרי הברית לעמוד האינסטגרם שלה כתבה שכטר: "אם היית איתנו היום בנצוק הייתי יכולה לשמוח בברית של הבן שלי. הלב לא מלא בשמחה אבל כן בהודיה".

"העצב הוא חלק מהחיים שלי מעתה ועד, הגעגוע לא ייתן לי לנשום לרווחה או באמת לשמוח מכל הלב, אבל וואלה אני מוקירה גם את המצב הקיים. תודה על מי שהיית בחייך. תודה על הזיכרון שלך שלי, הלב שלי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully