וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בסדר לקחת בייביסיטר": אורטל עמר עונה לכל המצקצקות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 13:10

אחרי ביקורות מעייפות במיוחד על עבודתה במשרה מלאה לצד האמהות, המגישה נאלצת להצדיק את השימוש בבייביסיטר בפני העוקבות שלה, "הנה תשובה מלאה בעניין". וואלה! סלבס שחררווווו

אורטל עמר מדברת על אמהות ועבודה/צילום מסך אינסטגרם ortal_amar

בשל היותה של אורטל עמר אם יחידנית בחמש השנים האחרונות לתו פרינס, בנה המשותף עם בן אל תבורי, היא סיפרה לא פעם על הקושי של גידול ילד לבד. כשבעצם תבורי נמצא רוב הזמן מעבר לים ומפתח את קריירת הסולו המוזיקלית, לצד זוגתו הסטייליסטית הישראלית דני לוי.

בין עבודת ההורות (זו עבודה לכל דבר חברים), היא מצליחה לשלב הנחייה בתוכנית ברדיו לב המדינה לצד ליאור דיין והצגות מזדמנות. הבוקר, החליטה לענות במרוכז לכל המבקרות באינסטגרם שדואגות לתזכר ולשאול כל פעם מחדש על אורח החיים התובעני שלה, שכולל שימוש רב בבייביסיטר שתשמור על תו, בעודה עובדת ודואגת לפרנס את ביתה.

אורטל עמר ובנה תו פרינס תבורי. מסך אינסטגרם ortal_amar, צילום מסך
מלווה את אימוש לעבודה/צילום מסך, מסך אינסטגרם ortal_amar

"אני רוצה רגע להתעכב על זה. נתחיל כמובן בזה שזה שאני משתמשת בבייביסיטר, או זה שאתן משתמשות בבייביסיטר, לא הופך אותנו לאמהות פחות טובות", אומרת אורטל לעוקבות וממשיכה: "אני אם חד הורית. כדי להתפרנס, כדי לצאת לעבוד, אני חייבת להשתמש בייביסיטר. נכון, בחרתי לשדר בערב, בין שש לשמונה שאלה שעות קריטיות, בחרתי לקחת הצגות, בחרתי אז בעבר לעשות חדשות בבוקר, אבל אני רוצה להרגיש שאני מגשימה עצמי, שאני עושה את מה שאני אוהבת".

הסרטון שפרסמה הוא תשובה ישירה לכל המצקצקות שהחליטו להטיף, ויחד עם זאת עמר בעצמה מודה שבאופן טבעי גם לה יש נקיפות מצפון לפעמים. "אני יודעת שהבן שלי כשהוא רואה אמא עובדת ואמא מאושרת והוא בא ורואה אותי ברדיו ורואה אותי בהצגות, הוא יודע שזאת הדרך שלי גם לפרנס את הבית וגם להגשים את עצמי. הוא גם רואה שאני עושה דברים שאני באמת באמת אוהבת", אומרת המגישה. ומסכמת: "אז אני חושבת שזה ממש בסדר להשתמש בבייביסיטר וזהו ואני שומעת את התלונות האלה כל הזמן ואיך את עושה את זה וזה לא מתאים ותמציאי עבודה בבוקר - לא, זה בסדר גם להשתמש בבייביסטר. ונכון, זה גם בסדר שיש לי נקיפות מצפון לפעמים. וככה זה, ככה זה אמהות. זה מה שזה".

וואלה! סלבס גם שכרה בייביסיטר, שתשמור לה על מגירת החטיפים כשהיא יוצאת מהבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully