וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: אורטל עמר עוזבת את הבית

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 15:42

אחרי שבעל הדירה בה התגוררה העלה את מחיר שכר הדירה, עמר נאלצה לחפש בית חדש עבורה ועבור בנה תו פרינס ובימים אלו אורזת את החפצים ועוברת לכתובת החדשה

אורטל עמר ותו פרינס. אינסטגרם, צילום מסך
אורטל עמר ותו פרינס/צילום מסך, אינסטגרם

ימי המלחמה העוברים עלינו מאז השבת השחורה ב-7 באוקטובר קשים במיוחד עבור כולם, ובוודאי עבור אלו שאיבדו את היקר להם מכל. ככל שהימים עוברים מתפתחת שגרה חדשה שכולנו נאלצים להתמודד איתה, שגרת המלחמה המחייבת אותנו לעיתים להמשיך ולעסוק בחיי היום-יום "הרגילים", כל אלו לצד החרדות, האזעקות והקשיים השונים שאנו מתמודדים איתם.

כחלק מהמאמץ לחזור לשגרה ועל אף המצב נמשכים גם דברים אחרים, שבכל זמן אחר היו נראים לנו שגרתיים, מבאסים או סתם לחוצים, אך כשברגע מתנהלת מלחמה נדמה שלפעמים הכל הופך להיות לקצת-יותר קשה, בפרופורציות המתאימות כמובן. מי שמתמודדת לאחרונה עם אתגר שכזה היא אורטל עמר, שבימים האחרונים אורזת את חפציה שלה ושל בנה תו לאחר שנלאצו לעזוב את הדירה בה גרו עד עכשיו ולעבור לבית אחר.

עמר שיתפה בתקופה האחרונה לא מעט והצטרפה אל השיח סביב מחירי השכירות המופרזים בארץ בכלל ובתל אביב בפרט. עוד שיתפה כי בעל הבית שלה החליט להעלות את שכר הדירה בלמעלה מ-25 אחוזים, מה שאילץ אותה ואת בנה כאמור לחפש דירה חדשה. אחרי מסע ממושך ושניה לפני שהשניים עוברים לפתח תקווה לבית הוריה של עמר, נראה שנמצא הנכס הרצוי.

השניים יעברו להתגורר כמה רחובות מרחק מהבית הקודם בו גרו, מה שיחסוך כנראה עוד הסתגלות מכיוון שהאזור והשכונה כבר מוכרים להם היטב. ובואו נקווה בשבילם ובשביל כולנו שלא יהיו אזעקות היום ובכלל, שכן ברגעים אלו ממש עמר והמובילים מורידים ומעלים ארגזים.

  • עוד באותו נושא:
  • אורטל עמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully