וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הטובים כן ניצחו": מאיה ורטהיימר מסכמת את הבחירות בתל אביב

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 12:09

השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר התעוררה הבוקר ליום משמח במיוחד, אחרי הניצחון של רון חולדאי בבחירות בתל אביב, מה שאומר שהיא ככל הנראה הולכת להיות אשת סגן ראש העיר הבאה. וואלה! סלבס הגברת הראשונה

מאיה ורטהיימר מסכמת את הבחירות בתל אביב. אינסטגרם, צילום מסך
מאיה ורטהיימר מסכמת את הבחירות בתל אביב/צילום מסך, אינסטגרם

בבחירות הקודמות לרשויות המקומיות רשמה משפחת זמיר-ורטהיימר הפסד כואב, לאחר שאסף זמיר הפסיד בזמנו לרון חולדאי. מאז כידוע לכולנו הזמנים השתנו, ובבחירות הפעם החליט זמיר לרוץ ביחד עם חולדאי במקום השני ברשימה שלו, הימור שלגמרי השתלם עבורו לאחר שחולדאי זכה אתמול (שלישי) פעם נוספת בראשות עיריית תל אביב.

מי שעוד יכולה להיות לגמרי מרוצה מהתוצאה היא אשתו של זמיר, השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר, שככל הנראה תזכה בקרוב להתהדר בטייטל "אשת סגן ראש העיר". אמש העלתה ורטהיימר סטורי בו הייתה זהירה וכתבה בממלכתיות פוליטית למדי: "אסף במטה הבחירות עם כולם, אני בבית עם אסיה שכבר ישנה ושאלה אותי לפני השינה 'האם הטובים ניצחו?'. ניסיתי להסביר לה שבסוף כולם טובים- כי כל אחד מאיתנו רוצה שיהיה פה טוב יותר. אמנם על הנייר צדדים שונים ודרכים שונות, אבל אנחנו מאמינים בדמוקרטיה, מאמינים בפלורליזם, ובסוף כולם כל מי שיצא להביע רוצה אותו הדבר! שיהיה פה טוב יותר".

היום (רביעי) לאחר הניצחון של חולדאי וזמיר היא כבר הרשתה לעצמה לכתוב בצורה יותר חד משמעית בסטורי שהעלה, ואולי אף הכניסה עקיצה קטנה עבור מי שהתמודדו מנגד, אורנה ברביבאי ויובל צלנר, בן זוגה של מעיין אדם: "אסיה סיכמה בבוקר 'אמא אז הטובים כן ניצחו'. הניצחון של האנשים הכי טובים שהולכים בדרך הישר, בלי הבטחות שווא, בדרך האמת, דרך הצדק, עם הכי הרבה נסיון, שיודעים לנהל עיר. כמה אני גאה והאמת שאני בעיקר מרגישה רגועה כי אני יודעת שאנחנו בידיים טובות".

וואלה! סלבס השתתפה פעם בבחירות למועצת התלמידים אבל ההתמודדות שלה נפסלה אחרי שגנבה סנדוויצ'ים מהקפיטריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully