וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כנראה שאמשיך לחכות לטבעת": מעיין אדם מסכמת את הבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 10:29

מנחת הטלוויזיה ואושיית הרשת מסכמת את קמפיין הבחירות של בן זוגה יובל צלנר, שהתמודד לראשות עיריית תל אביב וסיים לבסוף במקום השלישי בלבד: "אני אתמוך בחיים הדפוקים האלו שבחרת כדי לראות אותך מאושר מעתה ולתמיד". וואלה! סלבס

מעיין אדם, יובל צלנר ובתם תבור. מסך אינסטגרם maayanadam, צילום מסך
נפגש בבחירות הבאות?/צילום מסך, מסך אינסטגרם maayanadam

אחוזי ההצבעה הנמוכים שנרשמו אתמול (שלישי) הראו שעם ישראל כנראה קצת פחות התעניין בבחירות המקומיות ויותר בשופינג וברכישות, אבל היו כמה אנשים שעבורם זה היה יום מרגש ומשמעותי במיוחד. בין הבולטות שבהם הייתה אשת התקשורת ואושיית הרשת מעיין אדם, שליוותה את בן זוגה יובל צלנר שהתמודד לראשות עיריית תל אביב וחיכתה בציפייה לראות לא רק אם היא תהיה אשת ראש העיר הבאה, אלא גם אם הבטחתו לשלוף טבעת במידה ויבחר תתממש.

לצערם של השניים (ושל יתר המצביעים לו), צלנר סיים רק במקום השלישי ומי שנבחר כידוע לראשות העירייה וימשיך לכהן בתפקידו הוא רון חולדאי. בעקבות ההפסד הצורב, אדם העלתה הבוקר (רביעי) פוסט סיכום של תקופת הבחירות שעברו השניים ודאגה להרים היטב לבן זוגה: "התבוננתי בך אתמול בהערצה שאני לא זוכרת שחוויתי בעבר. ראיתי אותך עטוף בתומכים ותהילה ונזכרתי בהתחלה, בכל הרגעים העלובים, באיך תלית שלטים לבד בלילות, בחוגי בית עם חמישה אנשים שהסכימו לבוא, בערב ההוא שניסית לשכנע אנשים ברחוב לחתום לך על טופס ההתמודדות, והם לא רצו, כי לא הכירו אותך. אני הייתי מתה מבושה, אבל לך אין גרם מהדבר הזה בגוף".

"ואין לך פחד. אין לך עכבות, אין לך קולות מחלישים בראש, אין לך מה שיש לרובנו - ספק משתק. וככה הפכת לשורד האחרון, המועמד היחיד שלא פרש מול שני האנשים המפורסמים, החזקים, המגובים והעשירים במשאבים בישראל. הגעת מאנונימיות מוחלטת לנתוני תמיכה מרהיבים, דו ספרתיים, מהשטח, מהבוץ. אין לי מושג איך עשית את זה, אתה אלוף! מוכשר! מלך!!! הדבקת את כולם באמונה ובתחושת מסוגלות, כמו מנהיג אמיתי", המשיכה מגישת הטלוויזיה והמעריצה הנלהבת של בן זוגה.

"זו רק יריית הפתיחה שלך חזרה לחיים הציבוריים ואני מתקשה להבין איך המתח האדיר, הסיכונים האישיים והמחיר הכלכלי מסבים לך כזה אושר אבל מעולם לא ראיתי אותך מאושר כמו אתמול, ואני אתמוך בחיים הדפוקים האלו שבחרת כדי לראות אותך מאושר מעתה ולתמיד. אני מאמינה בך כפי שאני מאמינה שתזרח מחר השמש".

"כנראה שאמשיך לחכות לטבעת, אבל זה בסדר, כי כל שנה שעוברת, אני מצפה לעוד קארט שתדע. ספרתי כבר שלושה", כתבה אדם בהתייחס להבטחת הבחירות שקיבלה כאמור, ואנחנו כאן רק כדי להזכיר שיש הבטחות ששווה לקיים, גם אם הן לא עמדו בתנאי בו היו תלויות.

צלנר אמנם לא נבחר כאמור, אבל בקרוב הטייטל בו הוא מחזיק ישתנה בגדול, כשיהפוך מאבא לשתיים לאבא לשלוש, אחרי שהשניים חשפו לפני כחודשיים שאדם נמצאת בהריון שני והם מצפים לבת נוספת שתצטרף למשפחה.

וואלה! סלבס דואגת להצביע בכל בחירות שמתקיימות, רק כדי שתהיה לה הזכות להמשיך ולהתלונן על כל דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully