וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בכיתי, לא קמתי מהספה": קרן שחם משתפת על טיפולי הפוריות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 11:06

אושיית הרשת קרן שחם חשפה שהיא עוברת טיפוליי פוריות כבר תקופה ארוכה ואת הקשיים שמגיעים עם התהליך. עכשיו היא פותחת באומץ על ההפסקה שהיא לוקחת: "את רוצה לעשות את הדברים ויש ברקסים". וואלה! סלבס מתעברת

קרן שחם מדברת על טיפולי הפוריות שהיא עוברת/אינסטגרם צילום מסך

נשים רבות שיתפו בעבר על התהליך של טיפולי הפוריות ועל הקשיים שבאים איתו, אחת מהן היא גם קרן שחם שהחליטה לפני יותר משנה לעבור אותו בעצמה, כשבן זוגה אסף גרנית (לא, לא השף), לצידה: "יש ימים שאני גמורה והרוסה ויש ימים שאני ממש בסדר יחסית" סיפרה בחודש דצמבר האחרון.

בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה אתמול (ג'), שיתפה אושיית הרשת שנאלצה לעצור את הטיפולים במפתיע: "יום קצת מבאס, כאילו אמרתי 'יאי יום שבתון ואני אעשה כל כך הרבה דברים וכיף'. מעבר לזה שהצינון הזה מטריף אותי כי אני קמה יום כן יום לא, היום זה היום של הכן, הודיעו לי לא מזמן שהחודש מעכבים לי את השאיבה בחודש כי "אסותא" יוצאים לפגרה וזה ממש מבאס כי מי שעוברת או עברה את זה יודעת שאת במשימה, יש דחיפות".

"את רוצה לעשות את הדברים ויש הרבה ברקסים שהם לא תלויים באף אחד ואף אחד לא אשם, וזה דברים שהנה פתאום בית החולים שאני מטופלת בו יוצא לפגרה, What The Fuck? ומאיפה זה מגיע? אבל It Is What It Is", נאנחה ואמרה בניסיון להשלים עם המצב.

קרן שחם ובן הזוג אסף גרנית. אינסטגרם, צילום מסך
קרן שחם ובן הזוג אסף גרנית/צילום מסך, אינסטגרם

שחם המשיכה: "בכיתי, התבאסתי, לא יצאתי מהספה. פתאום אמרתי 'אני משנה גישה', כן אני מבואסת אבל אני משנה גישה ועכשיו הלכתי לעוד מומחה לאנדומטריוזיס ומחר יש לי אולטרסאונד יעודי לזה ואחרי זה שוב יעוץ, והחלטתי שאני אהיה מאוד מכוונת מטרה. נבין את הסיפור, יש לי גם סיפור עם חצוצרה חמודה, אני אחזור לתזונה שלי ממש שצריך".

"חברה של אמא שלי דיברה איתה על זה שיש ממש מורות ליוגה שמתחמחות באנדומטריוזיס, שזה מאוד עוזר, אני אעשה גם את זה, אני מאוד מסוקרנת. רציתי גם לקבוע בדיקת דם לאי סבילות למזון. למה הדבר הזה עולה 2,500 שקל? אני לא הצלחתי להבין".

"אמרתי יאללה אני אשקיע וזה, אבל כפרה 2,500 שקל? יש להשקיע ויש להשקיע, כאילו בואו לא. אני לא יכולה להסתיר את הבאסה שלי וגם לא בא לי ותכננתי להעלות היום מלא דברים כיפיים ואז פתאום התבאסתי", הודתה הכוכבת.

וואלה! סלבס בכתה אחרי שהמאפייה השכונתית הודיעו על פגרה ביום הבחירות.

  • עוד באותו נושא:
  • קרן שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully