וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושיית הרשת קרן שחם חושפת: "אני בטיפולי פוריות כבר מעל לשנה"

עודכן לאחרונה: 11.1.2024 / 20:58

אושיית הרשת ויוצרת התוכן חשפה בעמוד האינסטגרם שלה כי היא נמצאת בטיפולי פוריות כבר מעל לשנה, והחליטה לספר על זה כעת על מנת לנרמל את הטיפולים שלא מעט נשים עוברות: "הרגשתי שאני מסתירה איזה משהו שאני לא אמורה להסתיר, לא אמורה להתבייש בו".

קרן שחם משתפת על טיפולי הפוריות/צילום מסך אינסטגרם

בשנים האחרונות עלתה יותר ויותר המודעות לקשיים שרבות ורבים עוברים בדרך להיות הורים. כך גם נושא טיפולי הפוריות שעולה יותר לשיח, אחרי שנשים משתפות את התהליכים שהן עובורת, ביניהן גם לא מעט מפורסמות שבחרו לחשוף את הטיפולים שהן עצמן עוברות, בינהן גם השחקנית מאיה ורטהיימר שדיברה על הנושא לא פעם, וכעת גם יוצרת התוכן ואושיית הרשת קרן שחם שבחרה לשתף את המקרה האישי שלה.

שחם העלתה היום (חמישי) לסטורי בעמוד האינסטגרם שלה, בו סיפרה כי היא ובן זוגה אסף גרנית (ולא, לא מדובר בשף המפורסם) נמצאים במסע בדרך להיות הורים וכי היא עוברת טיפולי פוריות כבר מעל לשנה: "אני אתחיל מהפאנץ', אני, אני ואסף, אבל אני, בטיפולי פוריות כבר מעל לשנה. מרגיש טוב לומר את זה. חשבתי על זה המון ואמרתי שלא שלא מדברים על זה ברשת, אבל תמיד מדברים על זה בדיעבד. זה מבורך, כל דבר הוא מבורך, אני פשוט לא רציתי לדבר על זה בדיעבד".

"אני כבר הרגשתי שאני מסתירה איזה משהו שאני לא אמורה להסתיר, לא אמורה להתבייש בו, אני לא כזאת שונה. זה נורא כיף לי לחשוף את זה ולדבר על זה כי אני יכולה לדבר איתכן מאוד פתוח על דברים שאני עוברת, ימים שאני נגיד מאוד הורמונלית, מאוד רגשית. היו גם כל כך הרבה דברים בשנה האחרונה שנגעו לי בנקודות כל כך רגישות ברשת. נגיד שמישהי כתבה לי ששמנתי. אני זוכרת שהיא כתבה לי את זה ועזבו שזה גס ולא מגניב שלעצמו, אבל אני מסתכלת ואומרת 'אין לך מושג מה אני עוברת ומה אני לא עוברת', רק רציתי לכתוב לה 'סתמי ואני בטיפולים'".

קרן שחם ובן הזוג אסף גרנית. אינסטגרם, צילום מסך
קרן שחם ובן הזוג אסף גרנית/צילום מסך, אינסטגרם

יוצרת התוכן המשיכה ושיתפה על מקרה נוסף שחוותה בשנה האחרונה, אחרי שעוקבת נגעה לה בנקודה הרגישה: "שאלו אותי מה החלום שלך ואמרתי 'להיות אמא' ואז מישהי אמרה 'לא רצית ילדים, מה גרם לך לשנות את דעתך?' וכשהיא אמרה את זה זה היה לי קשה באותו רגע, איך את אומרת דבר כזה כשאני עובדת כל כך קשה' ".

"עכשיו שפתחנו את זה אני יכולה לומר שזה מאוד מורכב, גם השבוע עברתי שבוע מאוד לא טוב בגלל איזה שהוא טיפול לא טוב. יש ימים שאני גמורה והרוסה ויש ימים שאני ממש בסדר יחסית. הפואנטה שלי היא לספר לכם ולספר על משהו שאני עוברת, חלק מאוד גדול מהחיים שלי בשנה האחרונה אם לא יותר", המשיכה וסיפרה.

"אתן גם מוזמנות לשתף אותי לפרוק, בא לי גם לפרוק. בא לי שנצחק על זה. יש כל כך הרבה דברים לצחוק עליהם בנושא. ובעיקר אמרתי לעצמי שאני חושבת שזה יעזור לי קצת, כל אלמנט ההסתרה הזה זה משהו שהוא מאוד מכביד בנוסף על כל התהליך הזה. בא לי לעבור את זה כמו שאני עוברת את זה וזה לא אומר שעכשיו כל מה שאני אעשה יהיה סביב זה, אבל גם את זה שאני אהיה מסוגלת להעביר פה. בסוף בא לי שננרמל את זה, טיפולי פוריות, זה הכי נורמלי שיש".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן שחם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully