וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזכירו מי אתם? רוי רייניש ולין אלפי מתקוטטים ברשתות החברתיות

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 18:41

יוצאי "האח הגדול", רוי רייניש ולין אלפי נפרדו לא הרבה אחרי שיצאו מתוכנית הריאליטי ומה שנשאר ממערכת היחסים שלהם הוא קעקוע של תות, שגרם להם לעלות למתקפה אחד נגד השנייה. וואלה! סלבס טוקסיק

יוצאי האח הגדול, לין אלפי ורוי רייניש, היו חלק מהזוגות הרבים שיצאו מבית "האח הגדול", אך לעומת אחרים שהספיקו כבר להתארס ולהיכנס להריון, הם נפרדו לא הרבה אחר כך כשכל מה שנשאר ממערכת היחסים הלא יציבה שלהם הוא קעקוע משותף של תות, מה שהיה הכינוי שלהם.

הייתם חושבים שזה משהו שהם כבר הספיקו לעשות, אך מתברר שרק עכשיו, קצת יותר מחצי שנה אחרי הגמר הגדול של תוכנית הריאליטי, הם החליטו לכסות סוף סוף את החריטה הזהה. "POV: זה הסימן שלה להוריד את התות שלה", נכתב על גבי הסרטון שהעלה המקעקע שכיסה את הקעקוע של רייניש. "בלי להזכיר שמות #ליןאלפי #רוירייניש #טעויות", הוסיף בתיאור בלי לפספס שום הזדמנות לעקוץ.

לאחר מכן, פרסמה אלפי סטורי לחשבון שלה בו היא התייחסה לדברים וביקשה עזרה מהעוקבים והעוקבות: "כבר מזמן רציתי לעשות קאבר על הדבר הזה, מישהו פה נתן לי רעיון חדש. הרבה זמן רציתי למחוק את מעשה הטיפשות הה, מקעקעים תנו לי רעיונות".

לין אלפי מגיבה לוי רייניש. אינסטגרם, צילום מסך
לין אלפי מגיבה לוי רייניש/צילום מסך, אינסטגרם
לין אלפי מגיבה לוי רייניש. אינסטגרם, צילום מסך
לין אלפי מגיבה לוי רייניש/צילום מסך, אינסטגרם

כמובן שיוצאת הריאליטי לא שכחה להגיב גם לסרטון עצמו ולא רק בעקיפין: "סה"כ ניסית לעזור לבחור הסופר נחמד להתמודד עם ההדחה הסופר מהירה, קצת לרומם את רוחו. רוי החמוד שלנו תתקדם!!! אוהבים אותך ותמיד פה בשבילך", עקצה את העובדה שיוצא הריאליטי היה הדייר השני שלא הצליח לעבור את ההדחה ובילה בבית את רוב שידור העונה בתור צופה. לעומת אלפי שבכלל בחרה לפרוש מהריאליטי.

וואלה! סלבס נעזרת במשתמש פייקטיבי כדי לשלוח מסרים לאקס.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully