וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאחל שהתינוק ימות": אליקו ולירז מגיבים לתגובות השנאה

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 17:48

הזוג השנוי במחלוקת, אליקו ולירז, קיבלו לא מעט ביקורות קשות מאוד ואפילו הותקפו על ידי טוקבקיסטים שהטיחו בהם מילים מזעזעות ללא רחמים. עכשיו, הם החליטו להגיב ולא שכחו גם את מנחה הטלוויזיה ארז טל. וואלה! סלבס חכמה ברשת

אליקו ולירז מגיבים/אינסטגרם צילום מסך

ממש עוד כמה שעות יעבור שבוע מיום לידת בנם של שדרן הרדיו אליקו כהן ובת זוגו לירז ארז. קשה לשכוח או להאמין שעוד רגע עבר שבוע שלם מהשידור החי בו כולנו צפינו בבייבי החדש מגיע לעולם: "הרבה שיער". מן הסתם שאנשים ברשתות איבדו את זה לגמרי, אבל קשה להאמין לאיזו רמה נמוכה הגיעו חלק מהתגובות שקיבלו.

בסרטון שהעלה שדרן הרדיו לחשבון האינסטגרם שלו, הוא ולירז הקריאו כמה מילים קשות שהטיחו בהם: "למה לא מחליפים אותו במקום משפחת ביבס?", התחיל אליקו ואחריו גם ארוסתו הקריאה: "אני מאחל להם שהתינוק ימות ברגע שיוולד". השדרן המשיך: "בימים שאנחנו במלחמה, באנו לעשות לכם כמה רגעים של כיף. הכנסו אתכם לתוך העולם שלנו, איפה יש מקום לכל השנאה הזאת? אנחנו באנו לתת אהבה".

"זה שאני בת 19 לא אומר שאני לא יודעת מה אני רוצה, אני רק רציתי לתת לכם רגע של שמחה, רגע של אהבה. אחרי שהודענו שאנחנו עושים לידה בשידור חי קיבלנו כל כך הרבה תגובות תומכות ואוהבות ומחבקות. וגם הרבה שלא", שיתפה כהן.

אליקו כהן לירז ארז. אינסטגרם, צילום מסך
אליקו כהן לירז ארז/צילום מסך, אינסטגרם

"ועוד איך שלא, שלום לך ארז טל", הוסיף שדרן הרדיו שהפנה לסרטון מתוך שידורי חדשות 12 בתוכנית של אברי גלעד וארז טל: "אני אכנס לשירותים, את מה שאני אעשה שם אני אעביר בשידור חי ואתה תראה שלשידור הזה יהיו הרבה יותר עוקבים וגם יהיה הרבה יותר מרגש", אמר טל בחגיגיות למנחה שאיתו.

בתגובה לדברים הקשים אליקו השיב: "איך אתה מסוגל להשוות לידה של הבן שלנו לשידור חי, איך אמרת בטלוויזיה? שאם תעשה לייב מהשירותים, את היציאה שלך בשירותים, יהיו יותר עוקבים". ואז, לירז שלפה פרט מידע מפתיע במיוחד: "אני והבנות שלך למדנו באותו בית ספר יסודי, אני לא חושבת שאם הייתי יושבת ליד הבת שלך היית אומר לי דבר כזה".

"לא צריך להתבייש ארז טל", הרגיע אליקו והוסיף: "אתה איש מוערך, איש טלוויזיה מוערך. אני מעריך אותך הרבה פחות אחרי מה שאמרת. אבל אני מאחל לך, שתחווה כל רגע עם הילדים שלך כחוויה מהממת, ככה אנחנו מרגישים בלידה, כרגע לפני הברית של הבן שלנו שיהיה מחר בעזרת השם. אנחנו רוצים לאחל עוד פעם, רק אהבה", חתמו זוג האוהבים עם נשיקה.

וואלה! סלבס נלחמת בטוקבקיסטים מרושעים בעזרת זהות בדויה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully